Nedeľa 22.9.2019   oslavuje Móric zajtra pozýva na pivo Zdenka

6966 podnikov 

Ponuka pív
Budvar 1,26
Krušovice 1,16
Staropramen 1,16
Krušovický mušketier 11 st 1,-
Budvar 10 st 1,-
Granát (Staropramen) polotm 11.5 st 1,16
vo fľaši:
Stella artois fl 12 st 1,83
Leffe bruin fl tm 16 st 1,83
Clausthaler neal. 1,49
Zlatý Bažant neal. 1,49
Hodnotenie
Celkový dojem, atmosféra
Kvalita obsluhy
Čistota vzduchu
Charakteristika
Jedlo
jedlo: áno
veľkosť: 25 stolov
veľký stôl: ÁNO
Kontakt
Mickiewiczova 14
tel: 02/5263 1838, 0908/727 734
Otváracie hodiny
Pon: 
09oo - 24oo
Utr: 
09oo - 24oo
Str: 
09oo - 24oo
Štv: 
09oo - 24oo
Pia: 
09oo - 24oo
Sob: 
09oo - 24oo
Ned: 
09oo - 24oo
Aktualizácia

ZRUŠENÝ - Finestra

http://www.kamnapivo.sk/bratislava/stare-mesto/finestra/P5rOB/?comments

reštaurácia
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.
Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť.
V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Pridaj komentár...
Roman
Re[3]: !!!!!! ORIGINAL !!!!!!!
Kámo tu škatulu som myslel obrazne, samo ide o elektrickú pec, na vysvetlenie pre menej chápavých :-))
2.2.2006, 10:34
PLKA
Re[2]: !!!!!! ORIGINAL !!!!!!!
akomoze niekto vypekat pizzu v hlinikovej skatuli....pozeras vela americkych filmov alebo tvoja mama namiesto sporaku kupila kontainer;)
Aj tak ludia najlepsie spravyte ked sa sami pridete o tom presvedcit.
1.2.2006, 23:24
roman
Re: !!!!!! ORIGINAL !!!!!!!
Jaký originál, čo za originál?? Šak pec nemajú a pečú to v hliníkovej škatuli na elektriku... tak neblbni ľudí, please.
12.12.2005, 14:31
Mato
Ty ktori su nespokojny s finestrou su len hlupaci ktori nevydeli org. pizzu ani s kylometra a hlavne chudacky medici ktori vydeli maximalne tak vyoperovanu oblicku na stole...HA!

Pizza je super tak tiez ceny su perfektne;)
12.12.2005, 10:17, BRA - TI - SLA - VA
PLKA
!!!!!! ORIGINAL !!!!!!!
Vybral som si nadpis prispevku iba s jedneho dvovodu a to ze rad chodim to talianska na dovolenku a ked uz som tam vzdy zbehnem na PIZZU a mozem vam povedat ze v Ristorante Finestra je pizza minimalne tak dobra ako v samom taliansku bez ohladu na to ze ju nerobia taliani.Rozhodne som bol fakt spokojny a moji priatelia tak tiez a vazne nevydim dvovod preco byt nespokojny.Prostredie trochu malo vyzdobene ale myslim si ze to nieje konecny vyzor tejto restauracie a to ze tam stoji kofola 40 sk nie je pravd,odomna si pitali iba 30 sk!!!!
A ked je niekto chudobny alebo zobrak nema co hladat v restauracii.Personal bol ochotny a rychly tak tiez aj pizza majster...a bolo tam viacej ludi nez spomynal jeden s autorou ineho komentu......CELKOVE HODNOTENIE JE 8 z 10 a urcite sa tam este stavym viacej krat!!!!!!!!!!
12.12.2005, 10:12, Lenardova 5
Jozef
dobrá pizza
Dnes som tu bol aj s kamošmi dali some si pizzu a bola fakt veľmi dobrá. Navyše sme platili len za dve pizze aj keď sme boli traja, lebo jedna je tu vždy zdarma. Je to super. Nebolo tu plno, ale ani nafajčené.
9.9.2005, 18:18
michal
som hladny
no som medik z nedalekej LF je nas cca 5000 na fakulte aj s nemedicinskymi smermi, jedalen nam nehrozi, mozno tak v mlynskej ale hlavne na druzbe. Aj tak vacsina skoncimev Slovaku ci v blizsiom Corgonovi, dozvedelm som sa cez nase stranky www.BSM.sk o tejto restike a bol som tam pozriet, ale tak malo ludi nas vystrasilo tak sme radsej s kamosom zapichli na obchodnej...
6.9.2005, 21:52
TEO
Je to katastrofálny podnik. To, že majú 4 dcl kofoly za 40,- Sk, je len začiatok. Prostredie je moderné, ale neosobné. Preto tam býva väčšinou prázdno. Kameňom úrazu je ich jedálny lístok a servírky. Jedálny lístok je pestrý a obsažný, avšak ťažko si predstaviť čosi konkrétne pod názvami PANENSKÝ VRKOČ KATARÍNA, MEDAILÓNKY TRAKEN, TAJOMSTVO ŠÉFKUCHÁRA, PYTLIACKA KAPSA, KELTSKÝ DRAK, PANNA DUNAJA SEMION, MORKA V SNEHU... Skrátka - akékoľvek vysvetlenie - chýba. Treba si ho pýtať od servírok. Žiaľ, tie sú z tých jedál tiež vedľa a musia zabehnúť do kuchyne za kuchárom. Pritom na nich vidno, ako ich tým hosť obťažuje. To sa stalo dnes. Pri minulej návšteve (28.6.2005) mi radšej zavolali kuchára, ktorý mi jedálny lístok dešifroval. Pravda, s niektorými pokrmami mal trošku problém aj on sám. Pritom by sa to dalo vyriešiť jednoducho: ku každému jedlu napísať, čo od neho môže hladný hosť očakávať.
Dnes (15.7.2005) však jedálny lístok nebol jediným problémom vo FINESTRE. Príprava dvoch jedál na objednávku a jednej cestoviny totiž trvala neprepáčiteľných 30 - 40 minút! Keď sme na to upozornili, servírka sa veľmi ospravedlňovala, že majú aj iné objednávky (v reštaurácii bolo okrem nás nie viac než 8 hostí) a až potom jedlá priniesla, avšak cestovinové asi až o 4 minúty neskôr, než mäsá na objednávku. Navyše - k Pytliackej kapse mali byť - podľa jedálneho lístka - opekané zemiaky. Na tanieri mi ale predložili vlnky, ktoré boli ešte aj viac varené, než "opekané" - úplne žlté. Po mojom upozornení mi ich chceli dopiecť, čo som odmietol, lebo už sme tam sedeli trištvrte hodiny a bol som ozaj hladný.
Bezprecedentné bolo, že kuchárky sa drzo vyhovárali na "pomalého kuchára" - vraj oni "za nič nemôžu". Nechal som si zavolať vedúceho, ale poslali mi šéfkuchára. Aj on sa ospravedlňoval, vraj kuchár je v zácviku a vraj 25 - 30 minút je štandardným časom pre prípravu jedla na objednávku. Tiež ponúkal prepraženie prílohy, ale ja som už mal záujem len o knihu prianí a sťažností alebo zľavu z konzumácie. Miesto nej mi šéfkuchár poslal (vraj) vedúceho. Z jeho vzhľadu a arogantného správania by som ho skôr tipoval na ********* (pozn. originál v redakcii KNP), než šéfa (rádoby) dobrej reštaurácie. Pravda, kým prišiel, nechal nás demonštratívne čakať asi 10 minút (stále sa motal po reštaurácii) a chcel vedieť, čo chcem do Knihy napísať - lebo "je to vraj závažný dokument a ľudia tam zvyknú písať hlúposti". Odmietol som mu to povedať - veď som už sťažnosť predniesol servírke aj šéfkuchárovi. Nato zo seba arogantne vychrlil, že Knihu prianí a sťažností nemajú a žiadnu zľavu mi nedá a rýchlo odišiel z podniku preč. Na to, že pred minútou tvrdil, že ľudia píšu do Knihy "hlúposti", už asi zabudol...
Nuž - zdá sa, že FINESTRE ide o niečo iné, než byť dobrou reštauráciou, kam ľudia chodia radi. Možno - byť verejnou posluchárňou jedného rádia, ktoré tam majú stále pustené až príliš nahlas. Nechápem však, prečo raz za mesiac táto reštaurácia roznesie do poštových schránok v jej okolí aktuálne jedálne lístky, keď jej personál sa nedokáže slušne správať a kuchár pripraviť jedlá včas. Mohli by si vážiť aspoň naše lesy, keď si nevážia svojich hostí.
15.7.2005, 16:34, BRATISLAVA
Ľuboš
Dal som si raz fazuľovú. ZA 55.-Sk bola veľmi slabá, ako na stanici.
22.4.2005, 10:51

Pridaj komentár
meno

bydlisko

e-mail (zobrazený kódovaný)

web stránka

nadpis príspevku

komentár     (povolené sú tagy: i, b, u, em, small, font color="")

overenie     (registrovaným užívateľom sa nezobrazí táto kontrola)

Odporúčame ti zdržať sa použitia hrubých výrazov, tvoj príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uviesť okolnosti tvojej skúseností, napríklad dátum a čas.

Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále