Zbrojnoš
http://www.kamnapivo.sk/bratislava/stare-mesto/zbrojnos/PROzB/?comments
pub
(Zbrojnoš pub)
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť. V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Ivaa |
prijemny podnik aj obsluha, vyborna hudba. urcite zbrojnosa navstivim znovu. Odpovedať | Nevhodný... 22.11.2012, 10:13 |
sklamany zakaznik |
Na Slovensku je to tak... S kamosom sme si objednali pivo plzen namiesto toho sme dostali do plzenskeho pohara nacapovany gambrinus, po objednani dalsieho plzna priamo pri bare kedy som sa pozeral co barman capuje sa nase podozrenie len potvrdilo, bohuzial s reklamaciou sme neuspeli.Barmanova reakcia bola taka ze on to pivo chutnat nebude,ze on pivo nepije a nepozna chut piva a podobne..Comu vsak dobre rozumie je ako okradat zakaznika! Od podniku v starom meste by som cakal ovela viac a asi iba clovek ktory nikdy nepil pivo nespozna rozdiel. 11.4.2012, 16:29 |
Kupko |
Stalo to za to Bol som pozvany ku znamym bo Bratislavy a zo vsetkych podnikov,ktore sme pocas vecera presli,bol Zbrojnos najlepsi.Ziva kapela a taktiez obsluha vyberala vybornu hudbu.Vsetci sme sa cely cas perfektne bavili.Zbrojnos-doporucujem.Hlavne tym,ktori maju radsej rock . 17.12.2011, 14:39, Nova Dubnica |
zákazník |
Sklamanie!!! Zbrojnoš mám rád, ale po tom, čo som zažil uplynulú noc som na pochybách, či si tento podnik zaslúži nejaké plus. Najprv som bol svedkom ako čašník nakričal na slečnu, ktorá mu slušne povedala, že colu, ktorú jej priniesli, si nikto neobjednal. Neskôr, pri platení zistil iný zakazník na svojom účte chybu a veľmi slušne povedal čašníkovi, že mu započítal aj to, čo si objednával stôl vedľa neho a tak ho prosil, aby účet opravil. Reakcia osloveného čašníka- agresivita, drzé poznámky a vyslovené skákanie do zákazníka. Keby ho jeho kolega neposlal prečo, som si istý, že by padla aj nejaká tá rana. A čerešnička na záver- veta čašníka: ,,Mohli by ste už odísť, aj my chceme ísť domov.´´ Som veľmi sklamaný. Možno by si mal majiteľ všímať, koľko jeho zamestnanci požijú v práci alkoholu, pretože to bolo viac ako zjavné. 3.9.2011, 07:37, Bratislava |
Pridaj komentár