Baránok
http://www.kamnapivo.sk/kosice/sever/baranok/Pq1r1/?comments
reštaurácia
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť. V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Stefan |
Sklamanie Zastavili sme sa s manzelkou na kratke osviezenie. Sadli si na terasu a cez okno videli na personal, teda aj oni na nas. Dokonca sa mi podarilo naviazat ocny kontakt a zamavat. Reagovali az som vosiel a opytal sa ci je tu samoobsluha. Snad nemusim zdoraznit, ze sme boli umyti, cisto obleceni a triezvi. Dnes 19.6.2013 zhruba 10:30. Uroven podniku je za prve dana urovnou obsluhy. Sem radsej nevkrocim. Pravdepodobne z nas nesalala predtucha vysokeho obratu. Ale podla toho rozlisovat hosti dobremu podniku nesvedci. Odpovedať | Nevhodný... 19.6.2013, 22:02 |
janko hrasko |
Re: tonia na co tam chodíš päťkrát 6.8.2009, 14:18 |
Kupko |
Ani po roku ziadne zlepsenie Vidim, ze posledne prispevky su asi rok stare a zväcsa negativne. Pridam sa ku kritike tohto podniku. Vzhladom na ceny, ktore su podla mna celkom vysoke, som cakal aj vysoky standard jedla a sluzieb. Zial ostal som sklamany. Vymenujem nedostatky 1.Casnici obleceny v neformalnom obleceni, asi tak ako sa kto rano doma obliekol. V serioznej restauracii, na ktoru sa tento podnik hra, by som cakal nejake formalne jednotne oblecenie (cierne nohavice, biela kosela, proste cokolvek podla coho by sa casnik dal odlisit od zakaznika) 2.Na zaciatku sme dostali jedalny listok, no nedostali sme napojovy listok, ktory je samostatny. Aby som si mohol vybrat nieco na pitie, je vhodne vediet, aka je ponuka. 3.Uz spominane rohlicky s natierkou, ktore sme si neobjednali, a ktore casnicka bez slova poukladala pred nas. Cena 15 Sk/kus, co nie je az take strasne, ale bol by som zvedavy ako sa na taketo nevyziadane "darceky" pozera obchodne pravo. 4. Paradajkova polievka "Italia" so syrom - ohriaty paradajkovy pretlak s nejakymi bylinkami a kockami tvrdeho syra, ktore sa nerozpustili... 5. Casnik - vyholena hlavohrud v kockovanej kosely. Najedol sa pri stole pri kuchyni, zdvyhol sa, zhasol svetlo v miestnosti, odisiel do kuchyne, hlasno zabuchol za sebou dvere (asi zabudol ze tam ma aj nejakych hosti). 6. Hlavohrud doniesol hlavne jedlo v case, ked sme mali zjedenu asi len polovicu polievky (asi sa poucili z predoslych komentarov ohladom pomalej obsluhy - ale nemuseli by to prehanat). Kazdopadne, zabudol na objednanu tatarsku omacku. 7. Tatarsku omacku priniesli asi ked sme boli v polovici hlavneho jedla. To je asi vsetko, 7 nedostatkov na jeden hodinovy obed je podla mna celkom dost... Mimochodom, zariadenie v restauracii je nejednotne tak ako oblecenie casnikov, masivny dreveny strop a stoly, k tomu egyptske papyrusove obrazky, zaclony s tulipanmi, proste nic s nicim neladi. Myslim ze to bola moja prva a posledna navsteva. 30.12.2008, 22:53, Kosice |
Vlado |
posedenie 14,12 2007 sme mali na Baranku posedenie,pri príležitosti záveru roka a musím napísať,že celá akcia prebehla fajn,personál,jedlo a nálada bola v absolútnom poriadku.Dokonca upadajúcu -pozdnú nočnú náladu oživila majiteľka svojou prítomnosťou.Len na okraj a nie je to podstatné,jediné čo sa dá vytknuť je slabšie ozvučenie miestností-ale Baránok nie je discobar..takže dík. 16.12.2007, 08:42 |
pamela |
Otras V baranku sme sa stretli s velkou neserioznostou, uz nikdy tam za sucasneho vedenia nepojdem. Mam pocit, ze sa riadia heslom: Nas zakaznik, nasa otrava... 24.5.2007, 20:26 |
Elladdan |
Príma... Ďakujem osadenstvu penziónu - reštaurácie Baránok, kde sme včera s priateľkou strávili príjemné chvíle. Napriek upozorneniu milého čašníka, že obsluha môže trvať dlhšie, sme jedlo dostali rýchlo skoro a v príjemnej atmosfére. Naviac bolo teplé a naozaj chutné a v príjemnom prostredí.... ešte raz ďakujem... 2.4.2007, 07:40 |
Mikuláš |
Tie huby asi boli zbierať v lese. Ešte som zabudol dopísať ,že som mal objednanú držkovú a ako hlavné jedlo vyprážané šampiony.Mne to pripadalo, ako keby ich vtedy boli zbierať. 6.3.2007, 17:04, Košice Jaltská |
Mikuláš |
Aby som nezabudol .Barový pult vyzeral ako keby tam bola samoobsluha bez personálu.Neporiadok ako v chlieve.A neviem pochopiť ako mohola byť zaradená taká reštaurácia do druhej cenovej skupiny ,ked ešte ani cigarety nemali ,len dve druhy. .No nechcem viac kritizovať nech si každý urobí svoju mienku po návšteve. 4.3.2007, 16:32, Košice Jaltská |
Mikuláš |
Pozornosť podniku Pred donesením jedla čo som objednal ,doniesol čašník veľmi chutné rohlíčky .Myslel som si ,že pozornosť podniku .Boli naozaj lepšie ako všetko ostatné v tom podniku.Mali len tú chybu ,že to nebola pozornosť podniku ,ale som za nic nakoniec platil hoci som neobjednal.Inak ak sa budem chcieť na Baránku najesť ta si dám asi len tie rohlíčky :Tie dajú do hodiny a dajú sa jesť. 4.3.2007, 16:24, Košice Jaltská |
Mikuláš |
Totálna nespokojnosť. http://turista-miki.szm.com/turista-miki.html Dňa 3.3 2007 som sa išiel naobedovať do reštaurácie Baránok aj s mojou rodinou.Bolo nás sedem.Objednali sme a čakali.Polievku som dostal až po reklamovaní a to po 75 minútach.Druhé jedlo som zase čakal dalšiu polhodinu.Na celej veci ma zarazilo to ,že sa to my to stalo už druhý krát v priebehu krátkej doby.Prvý krát som si myslel ,že majú akýsi problém no po druhý krát som si spravil úsuduk.To by ale nebolo všetko.Čašník poplietol príloha k hlavným jedláma po reklamácii to odniesol a doniesol to nakoniec tak ako sme objednali. Vrchol nastal vtedy ked som platil .Na účtenke boli naúčtované tie prílohy čo sme dostali nesprávne.No to som už stratil nervy a povedal si ,že viac tam nepôjdem pokial sa nezmení personál. 4.3.2007, 16:13, Košice Jaltská |
Pridaj komentár