Pasáž
http://www.kamnapivo.sk/martin/pasaz/PkDVj/?comments
kaviareň
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť. V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
| jaro |
vsetkym nespokojnym, COFFEE-IN sice tam nieje taka ponuka napojov a zmrzlina tiez nie zato posedenie super Odpovedať | Nevhodný... 12.10.2010, 13:15 |
| kaka |
pekny podnik len dosť veľa ľudi a nini si tam kde cez vikend sadnuť... 29.11.2008, 11:15 |
| Barbora |
v pasáži som bola asi trikrát, interiér a prostredie sa mi veľmi páčia, no ceny sú na mňa trochu privysoké a obsluha bola skôr odmeraná, raz sa teta usmiala, keď sme sa my smiali.. nie som zásadne proti tejto kaviarni, no dávam prednosť iným. 19.7.2008, 22:25 |
| pasaz |
Mila Jana Zmenila sa znacka caju, zmenili sa aj salky. Ak si Janka mysli, ze sa caj ma podavat v pol litrovych salkach, tak nech si o caji nieco nastuduje. Voda sa namiesto mineralky podava preto, lebo lepsie oplachuje a ukludnuje chutove pohariky po kave, ale to by bolo na dlhu diskusiu. Spinavu lyzicku nemozem posudit, ale to moze napisat kazdy, take veci sa riesia hned na mieste. 6.5.2008, 21:33 |
| jana |
aj podla mna sa dost pohorsili...ceny stupaju, kvalita klesa. caj ktory kedysi davali vo velkych salkach, podavaju zrazu v malych...ku kave kedysi davali mineralku, dnes uz obycajnu vodu...a spinava lyzicka ku kave bola uz poslednou kvapkou v mojom pohari trpezlivosti....damy a pani zobudte sa!!! ak chcete aby sme platili nadstandardne ceny, ponuknite nam nadstandardne sluzby!!! 27.3.2008, 06:24 |
| nespokojny ujo |
otrasne Kedysi to bol moj oblubeny podnik. No velmi sa pokazil. Tazko sudit podla jednej navstevy, ale je neodpustitelne ak mi daju smotanovy pohar s plesnivou jahodou, ktory mi po reklamacii sice vymenili, ale ziadneho ospravedlnenia alebo odskodneho som sa nedockal, druhy pohar ktory doniesli sice vyzeral cerstvejsie, ale aj tak som mal z neho zaludocne tazkosti, takze slecna len vybrala taky ktory vyzeral najcerstvejsie. Tiez si myslim, ze bananovy mliecny koktail by mal byt rozmixovany, nie banan hodeny do mlieka a na otazku "asi sa vam ho nepodarilo dobre rozmixovat.." sme dostali odpoved "to tak ma byt" ... ;-) v tomto podniku asi neplati zasada Nas zakaznik - nas pan. Je to skoda, lebo je to pekny podnik a rad som tam chodil. No toto bola moja posledna skusenost, viac tam nevkrocim. 21.1.2007, 21:10, MT |
Pridaj komentár