Piatok 19.4.2024   oslavuje Jela zajtra pozýva na pivo Marcel

6984 podnikov 

Ponuka pív
Bernard 2,21
Plzeňský Prazdroj 2,21
Zlatý Bažant 10 st 2,21
Bernard polotm 11 st 2,21
vo fľaši:
Corona fl 12 st 2,99
Desperado's fl 12 st 2,66
Heineken fl 12 st 2,32
Kelt fl 12 st 1,49
Plzeňský Prazdroj fl 12 st 1,49
Zlatý Bažant neal. 2,21
Hodnotenie
Celkový dojem, atmosféra
Kvalita obsluhy
Čistota vzduchu
Charakteristika
Jedlo
jedlo: super jedlá
veľkosť: 10 stolov
veľký stôl: ÁNO
Kontakt
Nám. sv. Kataríny 3/282 , Lozorno
tel: 0915/773 833 - vedoucí
Otváracie hodiny
Pon: 
10oo - 22oo
Utr: 
10oo - 22oo
Str: 
10oo - 22oo
Štv: 
10oo - 22oo
Pia: 
10oo - 22oo
Sob: 
10oo - 22oo
Ned: 
10oo - 22oo
Aktualizácia

Karpatský dvor

http://www.kamnapivo.sk/okres-malacky/karpatsky-dvor/PR4Yn/?comments

reštaurácia
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.
Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť.
V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Pridaj komentár...
Vedúci prevádzky
Re: delaji machry.
Prajem pekný a príjemný deň všetkým návštevníkom tejto domény.

Dovolte mi, aby som reagoval na príspevok osoby pod menom Wladik a takýmto spôsobom adresoval svoje vyjadrenie na jeho správu a pocity z návštevý našeho zariadenia.

Wladik, v prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za nedostatky, ktoré určitým spôsobom zanechali vo Vás negatívne pocity z návštevy v Hotely Karpatský dvor***. Zároveň sa Vám chcem aj poďakovať za Vaše postrehy a informácie, i keď trocha zložitejšou cestou. Mrzí ma, že sme nemali príležitosť sa na danú tému osobne pozhovárať a vyjasniť si tieto veci osobne, ktoré by mohli aspoň čiastočne zmeniť, ak nie úplne, Vaše dojmy z návštevy u nás.
Musím, i keď nerád, priznať, že prevažná časť Vášho príspevku je ozaj pravdivá.
Na našu obhajobu musím uviesť nasledovné:
Prevázku hotela Karpatský dvor*** sme otvorili k 1.12.2004, ako zariadenie poskytujúce ubytovacie, stravovacie a doplnkové služby. Našim cieľom je vytvárať zákazníkom atmosféru rodinnej pohody, čo sa nám aj darí. Samozrejmosťou je, že uvedených nedostatkou sa musíme vyhýbať a robiť veci tak, aby nedochádzalo k ich opakovaniu, a preto sme aj pristúpili k opatreniam, ktoré tieto budú minimalizovať.
Verím, že nás v budúcnosti navštívite a pripomeniete sa nám, aby sme sa mohli už len
spoločne pousmiať nad chybou začiatočníka.

Ďakujem a teším sa na Vašu návštevu, ktorá určite zmení Váš posledný zážitok na príjemné prekvapenie.
4.4.2005, 18:02
BOBO
cheche
Totalis zverstvo...
4.2.2005, 22:08
wladik
delaji machry.
Obsluha se skládala z jednoho číšníka. Přítomný byl ještě vedoucí provozu + nějaké 2 babenky, kteří ale neobsluhovali, ale čadili na chodbě, hlasitě telefonovali a chodili sem a tam a nechávali otevřené dveře. Po dvounásobném zavření dveří hosty (tedy námi) jsme potřetí žádali trvalé uzavření dveří, což vedoucí komentoval: ono na vás táhne?

Protože jsme jeli z lyžovačky, tak jsme samozřejmě nezapadli do očekávané šablony typických návštěvníků a číšník nám rozpačitě donesl jídelní lístky. Přes neúměrné ceny místním podmínkám jsme se obětovali redakční práci a rozhodli zůstat, což asi číšníka překvapilo a použil otázku, zdali jsme se rozhodli něco objednat. Tak my, že ano a objednali jednu specialitu pro mne a krémovou polévku pro přítelkyni. Na odchodu jsme číšníka zastavili, že bychom si dali i něco na pití, aby nám donesl nápojový lístek (nevím proč nebyl přiložený zároveň). Následně pauza a čekání dalšího příchodu číšníka, který obsluhoval ještě jen asi 3 stoly, více lidí tam nebylo (nevím jak by zvládli nápor autobusu německých turistů)
Než donesl capuccino a pivo uběhla věčnost, zato jídlo bylo docela rychle.
Jiný stůl si ale stěžoval, že dostal hlavní chod, ale příloha nepřišla, takže mezitím jídlo vychladlo. Host musel osobně naběhnout do kuchyně. Což se asi normálně nezvykne. Taky číšník dělal všechno možné, ale nestíhal plnit přání zákazníků. Takže si vybrali nejmladšího jedince a on naběhl před bar a zadával přání. To se taky často nevidí.

No a nás tady taky brzo neuvidí.
4.2.2005, 13:49

Pridaj komentár
meno

bydlisko

e-mail (zobrazený kódovaný)

web stránka

nadpis príspevku

komentár     (povolené sú tagy: i, b, u, em, small, font color="")

overenie     (registrovaným užívateľom sa nezobrazí táto kontrola)
aktuálny rok (registrovaným užívateľom sa nezobrazí táto kontrola)

Odporúčame ti zdržať sa použitia hrubých výrazov, tvoj príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uviesť okolnosti tvojej skúseností, napríklad dátum a čas.

Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále