Murphy's
http://www.kamnapivo.sk/senec/murphys/PWagn/?comments
pub restaurant
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť. V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
nk |
Reakcia... Nikka! Predchádzajúci diskutér Ti dal peknú morálnu facku a že študuješ na hotelovej škole ešre nič neznamená. Vieš koľko takých absolventov poznám ako hlupákov... Odpovedať | Nevhodný... 28.9.2009, 16:50 |
potejto |
milá NIKKA Milá Nikka chcem reagovať na tvoj príspevok lebo mi to nedá to nechať bez reakcie... To že študuješ na hotelke je pekná vec, pretože aj ja mám túto školu za sebou...a viem o čom tá škola je....to že tvoj drink nebol podľa tvojich predstáv nie je príjemná vec ale nechápem prečo o tom píšeš práve na stránke s názvom KAMNAPIVO, pretože pivo majú fakt vynikajúce....každý podnik má vlastné receptúry drinkov ktoré musí personál dodržiavať a z toho logicky vyplíva že v každom podniku budú tie miešané drinky iné...ako obyvatel Senca by som ti povedal asi tolko že by si mala vyhladať iný podnik, ktorý sa na drinky špecializuje....logicky by ťa to malo napadnúť že keď už chcem ísť na drink tak pôjdem do coctail baru...keď chodíš na tú hotelovku.... A na to že sa na teba čašníčka neusmieva ti poviem len tolko že...teória je nádherná vec...a to že úsmev je súčasťou každého čašníka je pravda...ale vyskúšaj si byť v práci tri dni za sebou min. 12 hod denne obsluhovať nie vždy moc príjemných ludí....a potom sa ťa spýtam na úsmev.... 24.8.2009, 13:27, Senec |
Nikka |
sťažnosť Chcela by som sa sťažovať na čašníčku Petru pretože vždy keď si u nej objednám nejaký miešaný nápoj, nikdy nedostanem to čo chcem. Nedokáže správne namiešať ani jeden nápoj. Keďže študujem na hotelovej akadémii mám prehľad o tom ako by správny miešaný nápoj mal vyzerať no od nej som sa ho ani raz ešte nedočkala. Po upozornení len odvrkla a odišla. Takisto som ju ešte ani raz nevidela, že by sa zdvorilo správala k hosťom a takisto sa nikdy neusmieva a pri tom je úsmev nepostrádateľnou súčasťou každého čašníka. 21.8.2009, 22:05, senec |
xxx |
koncert kapely trimp 31.7. rock www.bandzone.cz/trimp 29.7.2009, 15:03 |
miso |
bubenik fasa podnik live music ROCK heh : ) 29.7.2009, 14:53 |
alex... |
nespokojnost Ak mam povedat pravdu tak som s Vasim podnikom nespokojny. Je to tam bez urovne. Obsluha ako v krcme. A to si hovorite restauracia. Ale zase musim pochvalit kuchynu. Na to ako to tam vyzera sa tam vari celkom slusne a chutne. Klobuk dole pred kucharmi. Celkovy dojem kuchyna 1 Obsluha 4 Interier 3/4 Skuste zapracovat nad sebou(interier,casnici).Dakujem za pochopenie Alex 14.6.2009 16.6.2009, 12:35, bratislava |
Matej |
telefon No hodilo by sa snád aj nejaké tel. číslo. Chcel som si objednať Pizzu že si prídem po ňu. Tel. č. ktoré udávate ako kontaktné je odpojené. Ďakujem Maťo 15.4.2009, 19:38 |
Murphys Senec |
Re: Odpoveď Aničke... Najprv by sme sa chceli podakovat za vase nazory. Zaroven by sme radi odpovedali na podnet nespokojneho hosta. Je pravdou, ze po istych skusenostiach sme zaviedli uhradu za konzumaciu ihned po obsluzeni (tyka sa to len napojov) a je to hlavne v najvytazenejsich dnoch prevadzky. Niektori zakaznici s tymto krokom neboli spokojni, ale od inych sme mali kladne reakcie. Na druhej strane by sme radi podotkli, ze doposial sa nestalo, aby sme zakaznikovi nevyhoveli pokial sa tykalo platby. Ak chce klient uhradit konzumaciu napojov az pri odchode staci o to poziadat obsluhu. Snazime sa (a budeme sa permanentne snazit) vychadzat zakaznikovi co najviac v ustrety. Aj preto sme v poslednom case zaviedli moznost uhrady platobnou kartou, bezplatne WIFI pripojenie, z casu na cas ponukame ku kave zdarma domaci kolac. Dufam, ze som aspon z casti odpovedal na Vas podnet a som presvedceny, ze Vas coskoro budeme moct obsluzit, k Vasej spokojnosti. V pripade, ze by ste mali nejake podnety, nazory, reakcie ci uz negativne alebo pozitivne mozete nam ich napisat na e-mail murphys74@gmail.com (Pomoze nam, ak nam uvediete datum a cas navstevy a takisto meno casnika). 23.3.2009, 12:32 |
retro nespokojný... |
Odpoveď Aničke... Keď chcete reagovať na článok tak si ho aj lepšie prečítajte! - boli sme tam len traja /v celom lokále/ pri jednom stole. - bol som tam sám /v celom lokále/. - útulná krčmička. - kvalitu obsluhy som nespomenul. IŠLO MI LEN O INKASSO_ zaplať ihneď!!! 5.3.2009, 16:49 |
Anička |
Spokojný hosť!!!!! Nesúhlasim so "Sklamaným hosťom" Obsluha je perfektná, a viete ked je tu mrte ludí a každý sa premiestnuje hore dole tak je to naprd pre tu obsluhu.... Ja myslím že je to tu fajn, keby tu nebola taká zima niekedy tak je to super. Ale myslím že v lete sa to napraví. FUUuuuuuuuu a ten prevádzkar...hmmmmmmm stojí za hriech!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))))))))))) 24.2.2009, 15:33 |
Pridaj komentár