Cosmopolitan
http://www.kamnapivo.sk/zilina/budatin-zimny-stadion/cosmopolitan/PQnz6/?comments
bar
(Holiday Inn 4****)
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť. V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Lubos Editor portálu členom od 9.9.2003 661 komentárov 208 podnikov 26 fotiek |
Re[3]: phedro Peter, skús si pozornejšie prečítať čo a ako Andrej píše: ...prosim, aby ste to nespajali s Vasim pripadom... Asi si nesprávne porozumel. Odpovedať | Nevhodný... 8.8.2007, 15:07 |
Barbora |
Re[3]: phedro Súhlasím s Petrom... Myslím si, že tá reakcia adekvátna rozhodne nebola... 4.8.2007, 20:12 |
Peter |
Re[2]: phedro Sprepitne je nieco co dava clovek dobrovolne a vykon casnika je jeho pracou. Phedro pisal o niecom uplne inom a Vasa reakcia hovori sama za seba. Mimochodom ako editor nemate byt nahodou nestranny? 3.8.2007, 04:55 |
andrej Editor portálu členom od 14.4.2005 217 komentárov 392 podnikov 999 fotiek |
Re: phedro K hotelu a restauracii mame zatial pozitivne referencie, podobne posudenie hotela(nie restauracie, ciastocne len Panorama baru) hodnotitelmi prestizneho Trendu dopadlo viac ako dobre: http://relax.etrend.sk/101022/hotely/holiday-inn Uprimne som presvedceny, ze manager hotela/restauracie by situaciu riesil a pokial presne opisete tuto situaciu, uvitaju Vas postreh na ich emailovej adrese. Je zrejme, ze vo Vas ostal pocit, ze ste v restauracii nechceny, co si nezelaju v ziadnom podniku. Restauracia je pochopitelne primarne urcena pre biznis klientelu, comu su pochopitelne prisposobene aj ceny. Rozhodne by sa vsak nemalo stat, ze si personal akymkolvek sposobom okrem kvalitneho vykonu vypyta sprepitne. Odhliadnuc od situacie, ktoru opisujete je sprepitne nielen vyjadrenim spokojnosti so servisom, ale aj istym prejavom slusnosti a domnievam sa, ze neocenit dobry vykon je mozne oznacit za neslusnost. Este raz prosim, aby ste to nespajali s Vasim pripadom. V pripade zaujmu sme otvoreni Vasim otazkam a postrehom. Andrej Filip editor KamNaPivo.sk 9.7.2007, 14:26 |
phedro |
Tak ak je v holiday inn obsluha na urovni tak v 90% krciem je obsluha o tri urovne vyssie. Je normalne aby sa casnicka pri plateni spytala ci si moze nechat 10 korun? (platene 90sk 100sk bankovkou). Asi tam treba prist v znackovom obleku, s klucmi od medaku a najlepsie s nemeckym prizvukom a buksou plnou eur. Inak vas vnimaju ako odpad. 8.7.2007, 22:01 |
Pridaj komentár