Sharingham
http://www.kamnapivo.sk/zilina/hajik-zavodie-banova/sharingham/PGDB9/?comments
reštaurácia
(Sharingham)
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť. V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Marianna |
Mne sa velmi paci,v Sharinghame,je tam draho to je sice pravda,ale sem tam ,to nie je take strasne ! Obsluha je prijemna ,jedlo vyborne a wc ciste !!! Odporucam...budete urcite spokojny !!! Ak chcete najst chybu ,najdete 100 ludi-100 chuti :o)) Odpovedať | Nevhodný... 2.4.2010, 19:51, Hajik |
Zakaznik |
dnes som sa zastavil na obed, obsluha pod vplyvom, tri krat sa prišla opýtať, čo som si vlastne objednal. Potom 30 minút chodila iba okolo, bola tam so mnou dokopy 7 zákazníkov. Keď doniesla jedlo, bolo na použitom tanieri, obloha nikde, iba zvyšky, asi od predchádzajúceho zákazníka a strašná neochota. Na otázku kde mám oblohu, odpoveď veď si si neobjednal. Doteraz zakaždým bola obloha automaticky.Pekná vizitka vcelku štýlovej ale drahej, a nepomerne neochotnej obsluhe. 21.3.2010, 14:55, WAP |
lacko |
spinave wc a zima to je restika sharingham je tam sialene draho a urcite nie pekne mam zle skusenosti ale mam na vyber uz tam nepojdem lebo 30 euro za dva obedy a kavu nedam aj ked mi daju plny tanier asi najviac ma nahnevalo ze som si prosil polovicnu porciu bohuzial nedalo sa aj ked viem ze to bolo mozne asi postradaju ustretovos ku svojim zakaznikom,ale poucil som sa 27.12.2009, 19:19, WAP |
petra |
Nespokojnost Prestali sme tam chodit aj s kamaratmi kvoli opakovanemu drzemu a arogantnemu spravaniu casnicky, ktora si neuvedomuje, ze k zakaznikom sa treba spravat minimalne slusne, uz len preto, ze robia trzby. V inych podnikoch som sa s takymto pristupom nestretla a myslim si, ze zakaznika si treba vazit, hlavne v dnesnej dobe... 8.11.2009, 15:06 |
Barbora |
Tinka - ďakujem, to som nevedela. :) Petra - najprv čítať a rozmýšlať, potom písať. ;) 16.2.2007, 16:16 |
Tinka |
Re: Petra prepac, nepytala si sa to ty, ale Barbora. 16.2.2007, 10:40 |
Tinka |
Petra uviedla som ho preto, lebo si sa pytala, kde varia aj pre celiatikov. 16.2.2007, 10:36 |
Petra |
Re: Tinka No keby si bola taka narocna, tak by si asi nejedavala v centauri,resp. ho tu neuvadzala ako vzor, mas zaujimave meritka... 15.2.2007, 18:52 |
Tinka |
:) no tak uz viem, preco maju majitelia podnikov taku radost a vozia sa na limuzinach... no je to preto, lebo maju takych zakaznikov ako ste vy, nevadi vam, ked vam nedaju uctenku, daju spinavy pohar, nemaju v ponuke jedla pre vasich kamaratov, ktori sa chcu tiez najest a nemozu sa len preto, lebo maju alergiu na lepok... nevadia vam tie spinave WC, neochotny personal.... no z vas maju radost, zo mna veru nie. Tak ako som narocna na seba, tak som narocna aj na druhych. Inak v ZA varia bezlepkove jedla v Centauri. 15.2.2007, 16:59 |
Petra |
RE: Tinka Aj mne sa zda, ze Tinka vychytava chybicky, ktore si normalny host ani nevsimne.Asi bude problem niekde inde....ako povedal Maros 12.2.2007, 08:53 |
Pridaj komentár