Streda 9.10.2024   oslavuje Dionýz zajtra pozýva na pivo Slavomíra

6984 podnikov 

Ponuka pív
vo fľaši:
Plzeňský Prazdroj fl 12 st 1,10
Velkopopovický Kozel fl 10 st 0,73
Šariš fl tm 12 st 1,10
Radegast neal. 0,86
Hodnotenie
Celkový dojem, atmosféra
Kvalita obsluhy
Čistota vzduchu
Charakteristika
Jedlo
jedlo: áno
veľkosť: 16 stolov
veľký stôl: nie
Kontakt
Trnavská cesta 50/B
tel: 0905/450 330, 02/4363 7517
Otváracie hodiny
Pon: 
073o - 153o
Utr: 
073o - 153o
Str: 
073o - 153o
Štv: 
073o - 153o
Pia: 
073o - 153o
Sob: 
zatvorené
Ned: 
zatvorené
Aktualizácia

ZRUŠENÝ - Prešpork

http://www.kamnapivo.sk/bratislava/ruzinov/prespork/PYEBd/?comments

reštaurácia
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.
Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť.
V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Pridaj komentár...
zákazník
komentar
Vyššie v popise čítam že ide o slušný podnik s dobrými cenami, príjemným a čistým prostredím... No áno, v podstate som bol aj ja spokojný, ale po troch rokoch, čo uvedenú reštauráciu navštevujem ma pár vecí doslova dožralo.

1.Začnem cenami. Na to že v nejde o reštauráciu ale v podstate o samoobslužnú vývarovňu s pripravenými jedlami je cena za obed dosť vysoká (hlavne keď sa tam stravujete každý den). Pokial si dáte len polievku a hlavné jedlo(najlacnejšie) s prílohou tak sa dostanete na 3,35 eur, ale dajte si ponuku s mäsom a k tomu si naložte šalát a cena rapídne stúpne. A to všetko bez nápoja. Ale prečo nemať vysoké ceny keď to zákazník zaplatí že? Myslím že konkurencia by to trochu zrovnala.

2. Ďalšia pripomienka sa týka čistoty - skúste si niekedy zobrať tácku a ovoňať ju... No, čistá možno je, ale tá "vôňa" je niekedy fakt sila. Mimochodom, tento fakt nie je len moj postreh.

3. Pokladňa - ani pri najlepšej snahe nedokážem pochopiť podnik, ktorý inkasuje peniaze a už pri začiatku výdaja obedov o 11:00 je pokladníčka nervózna že nemá čo vydávať, lebo všetci platia vysokými bankovkami či mincami... Nedávno sa to stalo dokonca dva dni po sebe, to je teda fakt sila. A pritom najbližsia banka je asi 15m od vchodu...

4. výdaj obedov začína o 11:00, aspoň tak hlása tá ceduľka na výdajnom pulte. V poriadku. Som zvyknutý chodiť na obed na 11:00. Ale ked tam človek príde 10:58 postaví sa k pultu, tak sa cíti ako vzduch - pretože ho nikto nevidí. Je neprípustné vydať obed už 10:58, ani 10:59... A aj keď tam stojí 8 ľudi, pre personál proste neexistujú, lebo ešte neodbilo 11:00. Takže platiaci zákazníci trpezlivo sledujú veselú vravu medzi kuchármi a ich prechádzanie sa popri výdajných pultoch. Práve tento prístup ma presvedčil napísať týchto pár riadkov. Dnes (1.3.2010) sme tam takto stáli a vrcholom všetkého bolo že ked odbilo 11:00 tak sa začali kuchári len zvolávať a nastala akási snaha tie obedy už začať vydavať, ale akosi sa to presne o 11:00 nepodarilo, a aj to začal obsluhovať len jeden kuchár, druhý si ešte aj po 11:00 stále niečo zháňal... Keď už by som chcel týmto spôsobom kašlať na zákazníka, tak nech sú kuchári pripravený tu frašku s výdajom PRESNE o 11:00 aspoň dodržať. Nepoviem pol slova keby chystali pulty či nosili jedlá, ale ale ked tam stoja vo dverach do kuchynky so sirokym usmevom na perach, tak mi to celé pripomína arogantný výsmech Vášho podniku zákaznikovi, niečo v zmysle "Aha, čo všetko si môžeme dovoliť, a aj tak máme dosť zákazníkov". či sa hneváte alebo nie, želal by som si aby v blízkosti vyrástol nejaký ďalší podnik ponúkajúci stravovanie. Nejde o to že obed dotaneme 11:01 a nie 10:59, ale tie dve minúty možno dačo hovoria o vzťahu k zákaznikovi. Proste o 10:59 sme pre Vás zbytočná otrava a 11:01 sa už na nás usmievate, ako keby sme už boli iný ľudia. Ten úsmev mi potom pripadá akýsi falošný.

5. to že nedávno sme dokonca museli do 11:00 stáť pred dvermi, lebo skôr nebolo otvorené, berem ako omyl...

6. Dalšia prekvapujúca vec je že o 11:00 dostanem občas prílohu uplne studenú.
Nezvyknem sa sťažovať, ale dnes to proste prekročilo medze mojej trpezlivosti.
s pozdravom

zatial este zakaznik Jano
1.3.2010, 14:21

Pridaj komentár
meno

bydlisko

e-mail (zobrazený kódovaný)

web stránka

nadpis príspevku

komentár     (povolené sú tagy: i, b, u, em, small, font color="")

overenie     (registrovaným užívateľom sa nezobrazí táto kontrola)
aktuálny rok (registrovaným užívateľom sa nezobrazí táto kontrola)

Odporúčame ti zdržať sa použitia hrubých výrazov, tvoj príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uviesť okolnosti tvojej skúseností, napríklad dátum a čas.

Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále