Na Junifeste sa vypilo 80 tisíc litrov zlatistého moku
http://www.kamnapivo.sk/webtron/page636sk.html
14. jún 2004, 15:10
Štefan NemlahaV priemere dva litre piva vypil každý návštevník najväčšieho pivného festivalu Slovenska Junifestu, ktorý v nedeľu zavrel svoje brány na pravom brehu Dunaja v bratislavskej Inchebe.
Podľa organizátora Kamila Križana navštívilo desaťdňový festival asi 37 až 40 tisíc ľudí, ktorí vypili 80 tisíc litrov zlatého moku rôznych značiek. "Prvý ročník bol veľmi vydarený, každý večer sme mali úplne plné sály," konštatoval Križan, podľa ktorého ďalší ročník Junifestu začne o rok v prvý júnový piatok a mal by byť trojnásobne až štvornásobne väčší. Križan tiež chce rozšíriť reklamnú kampaň Junifestu aj na krajiny V4 a z pivného festivalu spraviť novú turistickú atrakciu pre zahraničných návštevníkov.
Na Junifeste od 4. júna čapovali tri najväčšie slovenské pivovary Heineken, Topvar a Šariš podľa vzoru nemeckého Oktoberfestu svetlé, rezané i čierne pivo do litrových pohárov, po Inchebe rozvoniavali rôzne pečené mäsové špeciality. Na pivo v cene od 35 do 45 korún nebola odkázaná mládež, ak si všimla stánky s nealkoholickými nápojmi. Správni "pivári" však takéto stánky ani nezaregistrovali.
Pre návštevníkov Junifestu hrali Modus, Bratislava Hot Serenaders, Tublatanka, Lojzo, Banjo Band Ivana Mládka, Horkýže Slíže, Senzus, či ľudová hudba. Tiež mohli súťažiť v pití piva na rukách, ležiac na lavičke, v dvíhaní piva, či behu po výčapoch.
Podľa organizátora Kamila Križana navštívilo desaťdňový festival asi 37 až 40 tisíc ľudí, ktorí vypili 80 tisíc litrov zlatého moku rôznych značiek. "Prvý ročník bol veľmi vydarený, každý večer sme mali úplne plné sály," konštatoval Križan, podľa ktorého ďalší ročník Junifestu začne o rok v prvý júnový piatok a mal by byť trojnásobne až štvornásobne väčší. Križan tiež chce rozšíriť reklamnú kampaň Junifestu aj na krajiny V4 a z pivného festivalu spraviť novú turistickú atrakciu pre zahraničných návštevníkov.
Na Junifeste od 4. júna čapovali tri najväčšie slovenské pivovary Heineken, Topvar a Šariš podľa vzoru nemeckého Oktoberfestu svetlé, rezané i čierne pivo do litrových pohárov, po Inchebe rozvoniavali rôzne pečené mäsové špeciality. Na pivo v cene od 35 do 45 korún nebola odkázaná mládež, ak si všimla stánky s nealkoholickými nápojmi. Správni "pivári" však takéto stánky ani nezaregistrovali.
Pre návštevníkov Junifestu hrali Modus, Bratislava Hot Serenaders, Tublatanka, Lojzo, Banjo Band Ivana Mládka, Horkýže Slíže, Senzus, či ľudová hudba. Tiež mohli súťažiť v pití piva na rukách, ležiac na lavičke, v dvíhaní piva, či behu po výčapoch.
14.6.2004 15:10 | Štefan Nemlaha