Reklama pre Stellu Artois 4%
Britské oddelenie pivovarníckeho gigantu InBev plánuje reklamnú kampaň pre svoj nový výrobok Stella Artois 4% predstaveného verejnosti v júli tohto roka.
S reklamnou kampaňou sa má začať 20. októbra formou pútačov a bilboardov v uliciach Veľkej Británie a následne od 4. novembra sa má propagácia objaviť aj v TV.
Stella Artois 4% je reakciou spoločnosti InBev na trend výroby a konzumácie svetlých pív s nižším obsahom alkoholu (svoje pivo už úspešne predáva producent Beck´s, nízkoalkoholový Beck´s Vier , inak patriaci taktiež pod InBev).
Riaditeľ marketingu InBev pre Veľkú Britániu a Írsko Andreas Hilger: " Dávali sme dôraz na to, že Stella Artois 4% sa pripravuje podľa technológie trojitého čistenia, je zameraná pre mužov vo veku 18 - 34 ročných, súčasťou reklamy je aj 40 sekundový spot s dobovým filmom zo 60tich rokov."
Začiatkom budúceho roku InBev plánuje ešte jednu novinku - superprémiový ležiak Stella Back 5,5%.
InBev je najväčšou pivovarníckou spoločnosťou na svete, zamestnáva skoro 89 000 pracovníkov a svoje výrobky predáva v 130 krajinách sveta. Do portfólia značiek patria okrem iných (asi 200 značiek), hlavne Stella Artois, Beck´s, Leffe, Brahma, Staropramen, Hoegaarden,Tennent's, Boddingtons, Draught Bass, Castlemaine XXXX a Murphy's, Skol, Quilmes, Sibirskaya Korona, Chernigivske, Sedrin, Cass a Jupiler.
Nový desing výčapného zariadenia