Nedeľa 5.5.2024   oslavuje Lesana, Lesia zajtra pozýva na pivo Hermína

6984 podnikov 

Ponuka pív
Zlatý Bažant 10 st 1,-
Hodnotenie
Celkový dojem, atmosféra
Kvalita obsluhy
Čistota vzduchu
Charakteristika
Jedlo
jedlo: dobré jedlá
veľkosť: 16 stolov
veľký stôl: ÁNO
Kontakt
Záhradnícka 95
tel: 02/55 56 32 73, 0905 702 800
Otváracie hodiny
Pon: 
10oo - 22oo
Utr: 
10oo - 22oo
Str: 
10oo - 22oo
Štv: 
10oo - 22oo
Pia: 
10oo - 22oo
Sob: 
11oo - 22oo
Ned: 
zatvorené
Aktualizácia

Bezzinka

http://www.kamnapivo.sk/bratislava/ruzinov/bezzinka/PWbzB/?comments

pizzéria
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.
Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť.
V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Pridaj komentár...
Amigáč
obsluha...
Na tejto reštaurácii je najlepšie, že je hneď vedľa kvalitnej "táckárne", kde si môžte dať chutný obed za rozumný peniaz a ešte sa na Vás pokladníčka aj usmeje :-)

Padne to naozaj dobre, po tom ako ste desať minút z Vašej obedňajšej prestávky presedeli v Bezzinke, kde po Vás ani pes neštekne (o tom že by Vás obsluha pozdravila alebo priniesla jednálny lístok ani nehovorím :-)

Čiže s predch. komentárom, že obsluha je ako "U Slováka" na 100% súhlasím. A bolo by to aj smiešne, nebyť toho že je to smutné...
1.2.2014, 01:31
SOVA
0/100
Tak tato restauracia bola urcite insipraciou pre Dangla a spol. pri tvorbe "U Slovaka". Vcera sme tam boli cez obed. Dali sme si s kamaratkou menu. polievka prisla v poriadku celkom rychlo. ale na druhe sme cakali asi 20 minut. Ked som sa pozrela na toho panka s motylikom, ze sa ho spytam co je s jedlom, skor nez som cokolvek povedala, div ma neovalil tackou. O tom vyssom mladsom nehovoriac. Ked nam to nakoniec doniesli tanier vyzeralo to ze zobrali dezertny tanierik a nadelili nam zvysky z kuchyne co boli pre psa. Pan majitel vyberate casnikov podla toho kto je najodpornejsi vie najlepsie zazerat, alebo co?
NIKDY VIAC! odteraz si radsej na obed dam dva rozky s pastekou
20.5.2010, 11:04
sallam
veľká pochvala
Do bezinky chodím pravidelne už dlhú a dobu a   problém tam nevidím. Pizza je výborná, obsluha je super, aj ked ten pánko nie je niekedy bohvie ako milý, ale v globále by som ohodnotil bezinku na 95/100 . držím palce, nech bude otvorená čo najdlhšie a nech stále robia takú dobrú Rusticanu ako doteraz:)
25.9.2008, 13:07, Ružinov
stefan
slaba obsluha
Bohuzial, zlu skusenost s casnikom som mal aj ja v tejto restauracii. Taky sedivejsi 40-tnik s motylikom. Ako z neho ta neochota priamo srsi. Zbytocne kazi meno pizzerie.
18.5.2008, 13:16
majiteľ
Re: László
Dakujem za Vas komentar a kriticke pripomienky. Su veci ktore pripustam, ale s niektorymi by som si dovolil nesuhlasit.
Kofola nie je v žiadnom prípade pokazená
s mastnými okami,fľašková kofola určite nebola po záruke.Poznám personál a nezdá sa mi že by boli arogantní. Neviem či sa v Bezzinke ešte niekedy zastavíte. Keď sa tak stane riešte prosím všetky sťažnosti cez prevádzkárky, ktoré sú zodpovedné za chod prevádzky. Určite Vaše pripomienky vyriešia k Vašej spokojnosti. Ďakujem za Váš názor.
27.3.2008, 11:05
László
Podobnými zážitkami ako CDO tento podnik obohatil aj naše životy. Kto rád trávi príjemné chvíle obeda pri 'delišas' kyslastej kofole s približne centimetrovou vrstvou usadeniny, nech skúsi, má veľkú šancu že sa práve na neho usmeje šťastie. Inak na tirolský guláš k pivu zabudnite, ten je síce v menu ale bežne sa stáva že ho nemajú. Naposledy ho tam mal asi v deväťdesiatompiatom Alberto Tomba, ktorý sa na Vás vyškiera z poslednej strany jedálneho lístka (jakože garancia dobrej pizze). Ale zase na druhej strane, všade je aspoň kvalitne nahulené a ako už bolo spomenuté, s personálom sa dá veľmi príjemne pokonverzovať na široké spektrum tém. Mottom personálu je podľa všetkého (niektorým z Vás možno známy rým) "móre.. život neni bonbón, ***** na bontón", čo niekedy prezentujú pohadzovaním jedálnych lístkov, inokedy nosením jedál (často aj iných ako si zákazník objedná) k stolu v náhodných časových intervaloch a z náhodných strán ..možno s výnimkou keď si všetci dajú menu. Ale človek by asi nemal byť prekvapený lebo keď vojde do reštaurácie, ktorá má vonku na tabuli s denným menu napísané "..cestovyni" mal by už tušiť kam ide a potom sa nesťažovať, pretože mu to personál decentne naznačil. Teraz si asi poviete, že "fajn, sú rôzne kategórie reštaurácií, táto nie je síce zrovna top, ale určite je to kompenzované nižšími cenami" ..ani nie. Menu cenový priemer za 99 Sk (len pre porovnanie skúste ísť niekedy o 200 metrov ďalej do Olivy, tam za 120 Sk dostanete taký servis a kvalitu, že Vás so spadnutou sánkou bude odtiaľ musieť po záverečnej vyhodiť upratovačka) ..no a keď si nebodaj dáte normálne jedlo s polievkou a drinkom, necháte tam cez 200 Sk (za úplne priemerné jedlo) a to si radšej kúpim 20 vifonov.
15.2.2008, 14:05
"spokojny"
zapisnik? naco...
Dokazete si predstavit kolko rozneho jedla si dokaze objednat 7 ludi naraz. Je toho dost. Dobre riesenie je si napisat zvacsa objednavku. No v tejto restauracii to tak samozrejme nie je. Tak sa vam pravidelne stane, ze sa na niekoho zabudne, alebo vam prinesu nieco uplne ine. Riesit to samozrejme nema zmysel. Radsej sa zdvihnete a idete prec. A ten zazeravy pohlad celeho personalu vam za pokazeny obed nestoji. Dost vam ho dokaze sprijemnit capovana kofola s usadeninami a velmi neprijemnou vonou. Tak radsej nabuduce risknete flaskovu kofolu, no bohuzial aj ta bola po zaruke. Vrele odporucam, aspon si osvojite heslo: "Poprve a naposled."
15.2.2008, 13:23
CDO
katastrofálna obsluha
Vyzerá to tam pekne, ponuka jedál je celkom v poriadku (už horšie je to niekedy s kvalitou prevedenia a ingrediencií - raz mi tuniak na pizze smrdel tak, že mi až prišlo nevoľno).
No ale korunou všetkému je obsluha - hlavne dvaja čašníci - to sú arogantní týpkovia ktorí na vás pozerajú tak, že máte dojem že pokiaľ budete niečo reklamovať tak vás opľujú...napríklad keď sme im raz povedali že prečo neprevetrajú (lebo tam bolo naozaj husto nafajčené čo býva často) tak odpoveď znela že sa im nechce...no comment! Ďalší bonbónik bol, keď som si objednal tabasco k cestovinám, čašníčka mi však doniesla tatársku a keď som jej povedal že ja som si pýtal niečo iné, tak sa so mnou začala hádať ako keby som nevedel čo som si objednával. Ale najlepšie bolo že mi potom tú tatársku aj nablokovala!! A podobných príbehov sme tam zažili... Takéto podniky je vhodné len sabotovať, aby sa v slovenských reštauračných službách konečne presadila kvalita a personál čo berie svoju robotu vážne!
15.2.2008, 13:09

Pridaj komentár
meno

bydlisko

e-mail (zobrazený kódovaný)

web stránka

nadpis príspevku

komentár     (povolené sú tagy: i, b, u, em, small, font color="")

overenie     (registrovaným užívateľom sa nezobrazí táto kontrola)
aktuálny rok (registrovaným užívateľom sa nezobrazí táto kontrola)

Odporúčame ti zdržať sa použitia hrubých výrazov, tvoj príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uviesť okolnosti tvojej skúseností, napríklad dátum a čas.

Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále