U Zeleného Stromu
http://www.kamnapivo.sk/okres-malacky/marianka/u-zeleneho-stromu/PMElr/?comments
hostinec
(Hostinec U Zeleného Stromu)
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť. V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Karin, Zdeno a Evka - cyklisti |
Spokojnost ...a dnes sme sem zavitali zas, teda druhy krat. Opät mila, komunikativna obsluha, polievka, hlavne jedlo aj dezert na jednotku. O Stupavare ani nehovoriac. Nech sa dari, drzime palce. Zdeno Odpovedať | Nevhodný... 16.11.2015, 16:51, Bratislava |
ferry |
spokojnost Navstivil som tento podnik druhy krat. Prva navsteva bola spojena aj s konzumaciou jedla. Mali sme pizzu a ta bola ozaj mimoriadne skvela. Trosku pokulhavala obsluha (cca na jar 2013, velmi dlhe casove odozvy). Vynikajuci dojem na nas spravil interier a ziadna vyblakujuca hudba. Skvele. 2. navsteva: absolutne som si pochutnal na pivicku - Stupavar a Nomad z rotujucej pipy. To bolo nieco neskutocne. Obsluha bez chyby, okamzita, usmievava. Vsetko klapalo. Dakujem a tesim sa do skoreho videnia. Drzim palce 17.6.2013, 14:48 |
empe |
Re: Karol+ Stačilo 1,5 riadka a vec by bola vybavená, ale vy ste sa začal obhajovať a urážať hosťa. Môžete mať seba lepší a krajší stôl, keď na ňom zostali otlačky pohárov a omrvinky po posledných návštevníkoch. Myslíte, že brigádnička by bola komunikatívnejšia a dočkal by som sa aj pokného slova: "čím vám môžem poslúžiť, alebo aké je vaše prianie a možno by ma aj pozdravila?" Kempinski? Zaplatil som taxu za večeru, samoobslužne som sa obslúžil pri bufetovom stole a čašníci mi pripadali už iba ako posunovačí tanierov a pohárov pri ich debarasovaní. Pekné a úctivé slovo platí, či v hostinci, alebo akomkoľvek Grande! Škoda, že ste nedával na mojich hodinách stolovania pozor! Alebo ste nadobudol hotelové a gastronomické vzdelanie niekde inde? 13.5.2013, 18:11 |
Karol+ |
Re: Návšteva z 11. 4. 13 Ďakujeme, za objektívny postreh. Mrzí ma, že sme Vám nevenovali patričnú pozornosť, len čašníčka bola sama približne na 50 hladných zákazníkov, pretože brigádnička akosi zabudla prísť. Nechápem však prečo ludia nevyjadria svoju nespokojnosť hneď, dá sa to operatívne riešiť, ale potom si sťažujú „za rohom“, asi sa hanbia.. Nepáčil sa Vám náš ručne vyrábaný dubový nábytok? Aj to ma mrzí , ale plastové stoličky do tohto hostinca určite nepatria! Pri tom hostinci by som ešte zostal. Ak ste zvyknutí na superprofesonálny personál ktorý sa točí len okolo vás, ste si pomýlili zariadenie. V podnikoch typu „Kempinski“ , to predpokladám štandardom je. Takže asi tolko. S pozdravom Karol, Hostinec u Zeleného stromu. 29.4.2013, 14:51, Ba |
empe |
Návšteva z 11. 4. 13 Pôvodne sme chceli obedovať, ale keď som videl stoly, prešla ma chuť. Servírka nekomunikatívna, bez nálady. Pri žiadosti o zaplatenie / 3x/ nedokázala povedať "áno, hneď". Ďalší čo pobehoval v civilnom oblečení po terase a snažil sa zberať riad, ani na pozdrav neodpovedal. Že som nedal ani cent "trinkgeltu" nemusím vysvetľovať. 22.4.2013, 23:20 |
Pridaj komentár