Sobota 27.4.2024   oslavuje Jaroslav zajtra pozýva na pivo Jarmila

6984 podnikov 

Ponuka pív
Heineken 11 st 1,16
Zlatý Bažant 11 st 1,-
Starobrno 10 st 0,83
Hodnotenie
Celkový dojem, atmosféra
Kvalita obsluhy
Čistota vzduchu
Charakteristika
Jedlo
jedlo: dobré jedlá
veľkosť: 20 stolov
veľký stôl: nie
Kontakt
Kaštieľna 16 , Betliar
tel: 058/788 2002, 0915/909 010
Otváracie hodiny
Pon: 
07oo - 22oo
Utr: 
07oo - 22oo
Str: 
07oo - 22oo
Štv: 
07oo - 22oo
Pia: 
07oo - 22oo
Sob: 
07oo - 22oo
Ned: 
07oo - 22oo
Aktualizácia

Penzión pri kaštieli Betliar

http://www.kamnapivo.sk/okres-roznava/penzion-pri-kastieli-betliar/Pl6O0/?comments

reštaurácia
Diskutujúcim odporúčame zdržať sa hrubých výrazov, príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uvádzať okolnosti vašich skúseností, napríklad dátum a čas.
Za obsah príspevkov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ portálu. Nemôžeme ovplyvniť názory diskutujúcich, v záujme zachovania kvality si však vyhradzujeme právo stiahnuť príspevky, ktoré nesúvisia s podnikom, niekoho hrubo osočujú alebo šíria náboženskú a rasovú nenávisť.
V odôvodnených prípadoch pri porušení pravidiel zverejníme IP adresu autora komentáru.
Pridaj komentár...
Soňa Lazorová
Najlepšie jedlo ... mňam :D
16.2.2010, 12:08
coxxxo
nespokojný zákazník - náš pán
Zdravím Vás pani Bernáthová,



Rád by som touto cestou vyjadril svoju značnú nespokojnosť z personálom Vašej reštaurácie(Penzión pri kaštieli Betliar http://www.gemer.sk/kastielbetliar.html). Včera som so skupinkou známych mal záujem o obed vo Vašej reštaurácii. /nakoľko je to solídne vyzerajúce zariadenie/. Po príchode a usedení sa sme cca 20 minút čakali, kým si nás niekto všimne a donesie nám aspoň jedálny lístok (on si nás síce všimol Váš čašník - ktorý mal však očividne veľa práce s uspokojením ďalšej skupinky - tí však nehovorili po slovensky ako my). Takže po 20 minútach sme sa konečne po otázke: „Budete jesť?“ (čo je dosť prekvapivá otázka v čase obeda - možno by bolo dobré pred touto otázkou aspoň pozdraviť), dočkali jedálneho lístka. Snažil som sa nebyť namrzený, nakoľko som si nechcel pokaziť pekný výlet a teda sme ďalej trpezlivo čakali - veď kam sa ponáhľať. V priebehu ďalších 20 minút sme si starostlivo prelistovali váš jedálny lístok a musím povedať že vzhľadom k čakacej dome sme párkrát zmenili svoj výber. Takto sme si aspoň krátili „čakanie na godota“, ktorý presne podľa literárnej predlohy - nechodil. Nakoniec sme usúdili, že problém bude asi v zákazníkovi (v nás), že sme si zvolili miesto občasného výskytu obsluhy ( na terase alebo ako to nazývate) a tak sme sa presunuli do vnútra reštaurácie - čím sme zvýšili pravdepodobnosť toho že sa naobedujeme (aspoň sme si to mysleli). Po rýchlom presune sme teda pokračovali v našej predošlej činnosti. Obsluha sa nám aj na tomto „lepšom mieste“ úspešne bránila aj napriek už možno trvalému očnému kontaktu. Možno by bolo dobré poslať personál na lekársku prehliadku, kde by im preverili stav zraku, keďže stále prehliadali 6 už značne vyhladovaných krkov. Uvažujem že sa pravdepodobne v tomto čase už báli k nám priblížiť, nakoľko náš hlad narastal ďalej. Priznám sa však že na čašníčku s nemilým pohľadom (keďže osobný kontakt sme nazažili) som veľkú chuť nemal, radšej by som si dal z vašich špecialít. Žiaľ, to nám v tento deň súdene nebolo, a tak sme po cca hodinovom boli z časom vzdali všetky naše nádeje a rozhodli sa Vás opustiť - hladní a smädni sme teda odkráčali do ďalšej reštaurácie. Pri odchode nastala prvá konverzácia s vašou čašníčkou, aj keď veľmi krátka. Na moje slová „my tu jesť nebudeme“ som dostal suché vyjadrenie „Dobre“ - a tak sme nedostali ani posledné dovidenia a zbohom, aj keď pre nás to už nie je potrebné.

Uvažujem teda kde vznikli príčiny tohto nášho neúspechu. Je možne že sme spravili prvú chybu, keď sme rozprávali po slovensky? Možno nemčina alebo angličtina by bola vhodnejšia. Alebo som mal hneď vyložiť peňaženku ? Možno sme sa mali obliecť vhodnejšie (oblek kravata), každopádne nikto nám to nepovedal.



Výsledok z toho je celkom jasný. Vo vašej reštaurácii sme sa boli naobedovať naposledy. Kvalitu nášho penziónu ani nemienim skúmať. Každopádne ako sa hovorí jeden naratívny hlas je silnejší ako 10 pozitívnych. Určite budem vaše zariadenie vrelo neodporúčať, všetkým svojím známym aj neznámym. Prajem Vám teda veľa šťastia pri výbere vhodného personálu, ktorý v prvom rade reprezentuje Vaše zariadenie a vytvára celkový dojem.



Pekný deň
12.5.2008, 12:42, Košice

Pridaj komentár
meno

bydlisko

e-mail (zobrazený kódovaný)

web stránka

nadpis príspevku

komentár     (povolené sú tagy: i, b, u, em, small, font color="")

overenie     (registrovaným užívateľom sa nezobrazí táto kontrola)
aktuálny rok (registrovaným užívateľom sa nezobrazí táto kontrola)

Odporúčame ti zdržať sa použitia hrubých výrazov, tvoj príspevok tak získa na vážnosti. Veľmi vhodné je uviesť okolnosti tvojej skúseností, napríklad dátum a čas.

Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále