Reklama na 4% Stella Artois

Belgický pivovar Stella Artois ukázal Britom novú reklamu inšpirovanú francúzskou kinematografiou 60. rokov. Televízny spot nadväzuje na marcovú online komunikáciu v rovnakom štýle. Píše o tom BrandRepublic.
Nový spot od agentúry Mother sa odohráva na ceste, ktorá lemuje francúzske pobrežie. Mladík vezie na nákladnom aute sliepky, keď ho začne predbiehať nový kabriolet. Sedí v ňom starší pán s mladou manželkou. Obe autá vojdú do tunela a na jeho konci sedí žena v nákladiaku medzi sliepkami. Nasledujú ďalšie výmeny v cestných tuneloch. Nakoniec mladík odchádza v kabriolete a zastaví sa v reštaurácií osviežiť sa pivom Stella Artois.
Spot „La Nouvelle 4%“ pre Stella Artois od Mother
Reklamu v televíziách podporí outdoorová kampaň. Po celej Británii bude umiestnených okolo 5000 veľkých billboardov a menších plagátov. Pre pivovar ich navrhol filmový ilustrátor Robert McGinnis, ktorý v 60. rokoch nakreslil plagáty kultových filmov ako James Bond, Breakfast at Tiffany's či Barbarella, dodával BrandRepublic.
Stella Artois začala s retrokomunikáciou minulý rok. Pred mesiacom sa na internete šírila séria troch virálnych videí v rovnakom štýle, v ktorých agentúra Mother parodovala dva filmy a jeden seriál. 8 Mile s Eminemom, Die Hard s Bruceom Willisom a 24 s Kieferom Sutherlandom premenovala na 8 Kilométres (8 kilometrov), Dial Hard (Ťažko vytočiť číslo) a Vingt-Quatre Heures (24 hodín). Francúzske kópie amerických postáv v nich parodovali svoje predlohy a ich dialógy.