Piatok 3.5.2024   oslavuje Galina zajtra pozýva na pivo Florián

6984 podnikov 

Diskusia k článku

http://www.kamnapivo.sk/webtron/biela-vrana-2013-vyhlasenie-kategorii.html?comments&page=3

    Strana 3    
padre
junior member
členom od 7.10.2010
184 komentárov
0 podnikov
0 fotiek
@wolf
ked pivo nepijete tak to tu nekomentujte ;-) a uz vobec sa nevyjadrujte na to ci som alebo nie som autista alebo jehovista, svedci to o vasej ubohosti, to sme si pisali v 6 rocniku na zakladnej skole po laviciach...
20.3.2012, 12:51
wolf
Re: upresnenie stylu
ooo velky nacelnik chodiaca encyklopedia, vytrhujete veci z kontextu a reagujete len na to na co chcete.
bud ste jehovista alebo autista pripadne trpite inym obdobnym postihnutim.
preco vy neorganizujete nejake podujatie ? alebo len o tom neviem ?
je skoda aby taky talent fungoval iba na nete.
ja sice pivo velmi nepijem, ale nealko alebo radler si dam rad a tak by ma potesila kategoria nealkoholickych piv, alebo obojstranne kvasenych radlerov, pripadne nejakych zaujimavo farebnych pivnych ovocnych alebo zeleninovych mixov.
20.3.2012, 12:43
bobo
Editor portálu
členom od 27.9.2004
1718 komentárov
672 podnikov
4039 fotiek
To: Miso
Súhlas :), pri pive to preberieme :).
20.3.2012, 12:33
Miso
junior member
členom od 29.11.2009
118 komentárov
0 podnikov
6 fotiek
???
Už se perou??

Chlapci nehrajte tu žabomyšie vojny. Dajte tomu pár dní, vychladnú vám hlavy. Nemusí všetko dobré na Slovensku skončiť hádkami.
20.3.2012, 12:29
bobo
Editor portálu
členom od 27.9.2004
1718 komentárov
672 podnikov
4039 fotiek
? :), ?:(
":-)
po zvážení všetkých názorov, ktoré som mal od priateľov domovaričov, teda aj Teba, "rozhodol o kategóriách (ktoré sú podľa Teba nepochopiteľné) zaujimave --> http://www.doodle.com/7x3usfqy6gnxbryf"

Toto hlasovanie bolo jednou z možností, sú to aj viaceré rozhovory,..stretnutia,...

K upresneniu štýlu - je presnejšie ako na BV 2012, myslím si, že postupnými krokmi a ich vyhodnotením (možnosti, znalosť, financie,...) je lepšie ísť, ako stavať vzdušné zámky.
Nemôžem vynechať Tvoju uštipačnú poznámku o " k AIPA, bude to East Coast American IPA alebo West Coast American IPA?", to si predsa môžeme, resp. sme si už vydiskutovali minule, podľa mňa je postačujúce ak sa stanoví kategória AIPA podľa BJCP - 14B (14B. American IPA ).
Osobne som Ťa nenapadol nijako slovne, zvažujem každý návrh, ale ak dovolíš chcem sa rozhodnúť sám.

Pravdupovediac nepáči sa mi štýl s akým komunikuješ so mnou, to si môžeme prebrať dnes večer o 18:30 v podniku Pod orechom, tuším, že si potvrdil účasť.
Uf, ani vo sne by mi nenapadlo, že komunikácia naberie takýto negatívny charakter.
20.3.2012, 12:04
padre
junior member
členom od 7.10.2010
184 komentárov
0 podnikov
0 fotiek
upresnenie stylu
upresnenie stylu je nezmysel ako spodne kvasena IPA, alebo vrchne kvaseny bock, to ze som si nevybral z 9 kategorii znamena ze ma nezaujali, dalsie podotykam NOVE poslane neboli, kazdy styl je svojsky a jedinecny a nie upresnujuci :-) smerujem tymto moju otazku k AIPA, bude to East Coast American IPA alebo West Coast American IPA? uz ked sme pri upresnovani stylu. a nikoho som neurazal, neosocoval z nicoho, pojmy a dojmy su dve rozne veci. z mojej strany howgh.
20.3.2012, 11:54
mbm
junior member
členom od 18.10.2010
102 komentárov
0 podnikov
0 fotiek
Re: :-)
...hmm, tak ze novy rocnik zacne hned konfrontacne to som teda necakal... OK

..o kategoriach vies dobre, ze rozhoduje vzdy organizator a realizacny team, tentokrat doslo k osloveniu clenov KDD, ako organizacnej zlozky podujatia na doladeni a upresneni sutaznych kategorii.
TY SI VYBER z 9 KATEGORII ODMIETOL!.
..v rocniku 2012 si bol ako clen realizacneho timu a zakladatel sutaze priamo ucastny vo vybere kategorii a napriek tomu si sa zucastnil iba v jednej...
.. teraz na ponuku vyberu z 9 kategorii reagovalo 11 varicov z KDD a z nich 10x hlasovalo za AIPA, 9x za Stout, 5x za Belgian a 4x za Rauch.
.. z upresnenia stylu Stout hlasovalo 8 varicov, z toho 6 za RIS, 1 za Oatmeal a 1 za Foreign (Bobo) :)
.. z upresnenia stylu Belgian hlasovalo 6 varicov, z toho 4 za Wit a 2 za Trippel..
..tak isto mas pravo na vlastny nazor a nikto nepopiera Tvoje skusenosti a vedomosti, ale osocovat cloveka, ktory toho spravil pre homebrewing a dobre vztahy medzi domacimi varicmi medzinarodne, co ty nedokazes, ani keby si sa nechal este 2x klonovat a dozil sa 200 rokov je prave od Teba nechutna podpasovka.
Vies velmi dobre, ze Bobo do sutaze BV sam neprihlasi ziadne pivo !!!
20.3.2012, 11:37
padre
junior member
členom od 7.10.2010
184 komentárov
0 podnikov
0 fotiek
:-)
po zvážení všetkých názorov, ktoré som mal od priateľov domovaričov, teda aj Teba, rozhodol o kategóriách (ktoré sú podľa Teba nepochopiteľné) zaujimave --> http://www.doodle.com/7x3usfqy6gnxbryf
20.3.2012, 11:19
bobo
Editor portálu
členom od 27.9.2004
1718 komentárov
672 podnikov
4039 fotiek
Re: russian imperial ???
Hmm, najprv som nechcel reagovať na diskusný príspevok, ale ako sa u nás traduje, kto mlčí, ten svedčí.
Neviem ako si Padre prišiel na to, že ako vyhlasovateľ som si vyhlásil kategóriu RIS z dôvodu, že som navaril v minulom roku tento štýl piva, trochu Ťa skúsim uviesť na pravú mieru:
1. Máš taký dojem, že som s Tebou Choppera navaril, aby zvíťazil na BV 2012, resp. som vytvoril kategóriu IPA?
2. Máš taký dojem, že kat. RIS som si vytvoril z dôvodu, že mám navarený RIS?, tak upresním, mám tri, Vampira Dark Coko z 3/2011 (Koncentrát a suroviny), RIS 19,9 z 9/2011 (suroviny) a RIS 20 z 11/2011 (koncentrát, 3x chmelenie, jedno studené), nuž a ani v náznaku aj keď plánujem najmenej dva, tri RISy pripraviť ICH NEUVAŽUJEM POSTAVIŤ na BV 2013 Ty to VIEŠ , či NIE? takže Ti nerozumiem.
K RIS, súhlasím s tým, že RIS musí niečo postáť, minimum je podľa mňa 6 mesiacov, takže každý má šancu prihlásiť, teda kto chce a má odvahu, na BV 2013 takýto špeciál môže prihlásiť.
Nikoho som neodstavil (viď. vyššie), resp. kto hovorí, že musí vyhrať?, však to určuje komisia, do ktorej si na BV 2012 mal ísť aj Ty, lenže Ti to nejako nevyšlo.

Rauchbier - nuž si myslím, že je to OK kategória, ktorú viacerí domovariči skúšajú, inak nikde nie je spomenuté, že BV je nasmerovaná len vrchne kvasené pivá, skôr len, že ležiaky na BV nebudeme obvzlášť preferovať, BV 2013 tento štýl nemá, ale v budúcnosti ?...

Witbier, môžem povedať, že teraz ja nerozumiem, prečo by nemohol byť witbier aj na BV 2013, preto, že je na SHS?, viacero domovaričov sa pokúša variť tento štýl, ale doteraz spadal do kategórie pšeničných pív (tam bol zaradený) má viacero odlišností, my kategóriu len upresňujeme, osamostatňujeme.

Na koniec, hádam toľko, ako hlavný organizátor BV som sa po zvážení všetkých názorov, ktoré som mal od priateľov domovaričov, teda aj Teba, rozhodol o kategóriách (ktoré sú podľa Teba nepochopiteľné) zverejnením už 11. mesiacov pred súťažou, to je podľa mňa dôležité, dáva časový priestor, ktorú na Slovensku nemá obdobu. Je na domovaričoch, len na nich ako sa k tomu postavia, či majú záujem sa zúčastniť, alebo nie, jke to na nich, je to dobrovoľné. V neposlednom rade je to o zábave, naplnení svojich predstáv, porovnávaní, spoznaní sa nie len ako súťažiaci, ale aj ako ľudia, kto má záujem, teším sa, kto je proti,nemôžem s tým nič robiť.
Prajem Ti veľa úspechov a možno na BV 2013 porovnáme moje RISy s Tvojím - teda NESÚŤAŽNE!

S pozdravom bobo
20.3.2012, 10:46
Vintoperk
junior member
členom od 17.12.2010
15 komentárov
0 podnikov
0 fotiek
Re[2]: ...ufff!
***** = j.e. a.l.  ...tu uz aby sa jeden bal vubec neco napisat ;-(
20.3.2012, 09:46
    Strana 2 | Strana 3 | Strana 4    
Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále