Nová reklama na Šariš

Pivo Šariš opäť zdôrazňuje svoj východniarsky pôvod. Včera sa v televízii objavil televízny spot s novým sloganom „Srdcom Východniar“.
V reklame mladý muž príde do krčmy a nechá si načapovať pivo Šariš. Keď sa ho snaží vypiť, pivo stuhne a nedá sa vyliať z pohára. Priatelia mu poradia, aby si ho priložil k srdcu, pretože Šariš sa pije len „hrdo a od srdca“. Keď mladík dokáže, že je „srdcom Východniar“, môže sa konečne napiť.
Spot „Srdcom Východniar“ pre Šariš
Pivovar kampaňou nadväzuje na minuloročnú kampaň s headlineom Tak chutí východ od MUW Saatchi & Saatchi. V spote prišiel mladý východniar domov na vidiek stráviť víkend s rodinou. Posedenie malo spríjemniť pivo Šariš, to však rodinní príslušníci nemali čím otvoriť. Nakoniec si poradia - použijú zárubňu dverí. Pri silnom akcente kampane na východ sa agentúra neobávala, že sa značka odcudzí západniarom. „Východniari nežijú len na východe, ale aj na západe. Často cestujú za prácou a preto im táto kampaň môže pripomenúť domov a ich pôvod, na ktorí sú hrdí,“ povedala vtedy brand manažérka značky Denisa Pernicová.
Šariš je za posledný mesiac už tretím slovenským pivom, ktoré prišlo s novou kampaňou. Na začiatku apríla Zlatý bažant predstavil nový slogan „Svetové slovenské pivo“ v kampani od Istropolitana Ogilvy, v ktorej podobne ako Šariš zdôrazňuje svoj pôvod. Pred dvoma týždňami začalo pivo Corgoň komunikovať redizajn svojej etikety v televíznom spote „Štrnganie“ od Mayer/McCann Erickson.
Srdcom Východniar pre Šariš od Pivovarov Topvar od MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Uličný
Art Director: Daniel Markovič, Matúš Bence
Copywriter: Juraj Stehlík, Oliver Lippo
Account Director: Dana Komlossyová
Account Manager: Kristína Balašovová
Produkcia TV spotu: Hitchhiker Films
Režisér: Karel Janák
Fotografie: Hitchhiker Films / Jirka Turek, Pavleye / Locomotiv