Kampaň Heinekenu

Spojenie „Heineken a UEFA Ligu majstrov si užívajú ľudia na celom svete“ je hlavným komunikačným posolstvom novej reklamnej kampane pre značku Heineken.
Značka Heineken odštartovala nový projekt podpory predaja prostredníctvom špeciálneho multipacku a kampane využívajúcu spojenie medzinárodnej značky Heineken s UEFA Ligou majstrov.
„Televíznu kampaň tvorí 25 sekundový TV spot, ktorý komunikuje spojenie Heinekenu a Ligy majstrov prostredníctvom kozmonautov, ktorí si užívajú Heineken a Ligu majstrov na vesmírnej stanici MIR a 5 sekundový tag on, ktorý komunikuje špeciálny multipack. Súčasťou kampane sú aj 10 sekundové spoty, ktoré budú sprevádzať naživo vysielané zápasy. Tiež komunikujú spomínané prepojenie tým, že futbaloví fanúšikovia si užívajú Heineken a zároveň aj Ligu Majstrov v rôznych lokalitách na celom svete,“ približuje Natália Ormandy, Brand manager of international brands, Heineken Slovensko, a.s. Kampaň pochádza z dielne agentúry The Red Brick Road, tag on komunikujúci promotion bol vytvorený agentúrou CD Ogilvy&Mather.
Podpora predaja v obchodných sieťach prebieha prostredníctvom špeciálneho mutlipacku – športovej tašky s obsahom ôsmich 0,5l fliaš. Projekt je v mieste predaja podporený aj POS materiálmi a samotný taškový multipack citylightami. Aj tieto aktivity zastrešuje CD Ogilvy&Mather. K projektu spoločnosť Heineken Slovensko zároveň uviedla slovenskú verziu web stránky komunikujúcej spomínané spojenie: www.championsplanet.sk