Beck´s Vier
Belgická nadnárodná pivovarnícka spoločnosť InBev sa snaží popularizovať na britskom trhu klasickú značkou piva, vareného v Nemecku - svetlý ležiak Beck´s.
Na britskom trhu v rámci reklamy umiestnili 60 000 sklenených pohárov Beck´s Vier, dostane ich kupec, ktorý si kúpi dva balenia (6 fliaš) ležiaku Beck´s Vier. Akcia prebieha u 300 veľkoobchodných a viac ako 3.000 maloobchodných predajniach. Oproti predchádzajúcemu roku stúpol predaj tejto značky na britských ostrovoch o 82,5% a obdobná situácia je tiež aj v iných štátoch západnej Európy.
Reklamnú kampaň podporia aj nové televízne šoty 1 , 2 (Biz Markie zakladateľ Beat Boxu) a 3. Cieľovou skupinou sú mladí ľudia vo veku 18 až 34 rokov.
"Máme snahu obnoviť záujem o značku medzi tradičnými konzumentmi, a taktiež nájsť nových" oznámil obchodný riaditeľ InBev Simon Harrison a pokračuje "sklenený pohár poteší a umožní vychutnať tento ležiak aj v domácom prostredí".
Beck´s Vier je prémiový svetlý ležiak s obsahom alkoholu 4% a je varený podľa nemeckého zákona o čistote z roku 1516 - Reinheitsgebot..
Pripomeňme, že InBev je momentálne najväčší výrobca piva na svete. Spoločnosť vznikla v roku 2004. Akcionármi sú: 52,5 % - Stichting Inbev, 1,28 % - Inbev Foundations, 11,51 % - EPS a ďaľší. Hodnota spoločnosti sa odhaduje na 36,5 miliardy USD (koniec roka 2007). Hlavné značky: Stella Artois, Brahma, Beck's, Leffe, Tennents a Hoegaarden. V roku 2006 predali 246,5 mil . hektolitrov piva,zamestnávali približne 86 000 pracovníkov a tržby predstavovali 13,3 miliárd USD pri zisku 4,2 miliardy USD.