Zlatý Bažant - kampaň Newspeak
Zlatý Bažant má novú imidžovú kampaň voľne nadväzujúcu na minuloročný koncept. Reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy opäť prezentuje svetové slovenské pivo Zlatý Bažant ako súčasť moderného Slovenska.
Tentoraz prostredníctvom tzv. Newspeaku - výrazného fenoménu, ktorý zažívame všade okolo nás. Ľudia úplne prirodzene používajú množstvo cudzích slov a Zlatý Bažant túto skutočnosť nadľahčene a s úsmevom glosuje.
Nový televízny spot bol nakrútený režisérskou dvojicou Sandalz. Súčasťou kampane bude aj Veľký obrazový slovník Newspeaku, ktorý bude Zlatý Bažant spoluvytvárať so svojimi priaznivcami a viacero interaktívnych súťaží na internete, ktoré sa v priebehu apríla objavia v médiách.
TV spot kampane:
Backlight:
Citylighty:
beauty - reštaurácie
fitness - shopping
Vizitka kampane:
Názov kampane: Newspeak
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Art Director: Peter Baslík
Copywriter: Vlado Slivka, Peter Darovec, Boďa Oravcová
Group Account Director: Ivana Harmincová
Account Manager: Martin Toman
Použité médiá: TV, citylight, internet, new media