Karlovačka Pivovara sa mení na Heineken Croatia

Chorvátsky pivovar Karlovačka Pivovara, ktorý bol založený v roku 1854 vyrába jedno z najznámejších chorvátskych pív značky Karlovačko oficiálne koncom tohtoročného februára zmenil názov na Heineken Croatia.
Podľa informácií z prostredia Heinekenu a pivovaru Karlovačka Pivovara bude zachovaný celý sortiment produkcie "Nový názov Heineken je logickým pokračovaním činnosti v rámci vedúceho postavenia v Európe, zmena názvu spoločnosti v žiadnom prípade nemá vplyv na operácie pivovaru s najznámejšou značkou piva" Karlovačko " v budúcnosti, povedal generálny riaditeľ spoločnosti Alexander Gerschbacher.
Ako dôkaz, že teraz bývalý pivovar Karlovačka Pivovara sa bude naďalej rozvíjať, predstavil nové pivo. Na trhu ho už možno nájsť pod názvom Sokol (svetlé pivo, obsah 4,6% alk.). Jedná sa o produkt s nižšou cenou, čo je dnes podľa pivovaru, veľmi veľký záujem, nakoľko pretrváva kríza a recesia.
Heineken investoval v tomto pivovare za ostatných sedem rokov 159 miliónov HRK.
Svoje produkty pivovar exportuje do Austrálie, Rakúska, Bosny a Hercegoviny, Japonska, Kanady, Maďarska, Nemecka, USA, Slovinska, Švédska a Švajčiarska.
Vo svojom portfóliu má nasledujúce značky: Karlovačko svijetlo, Heineken, Karlovačko crno, Karlovačko Radler limun, Karlovačko Radler grejp, Karlovačko Rally (nealkoholické), Gösser Dark, Desperados, Kaiser, Edelweiss Snowfresh a Sokol.