Štvrtok 28.3.2024   oslavuje Soňa zajtra pozýva na pivo Miroslav

6984 podnikov 

Najkreatívnejšia značka na Slovensku

http://www.kamnapivo.sk/webtron/najkreativnejsia-znacka-na-slovensku.html

24. jún 2013, 13:45
Tlačová správa Heineken Slovensko
Najkreatívnejšia značka na SlovenskuZlatý Bažant si pripísal na svoje konto ďalšie kreatívne úspechy. Kampaň Slovensko dávno svetové od reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy získala v krátkom čase jedno zlaté a dve strieborné ocenenia. Zlatý Bažant tak stále potvrdzuje, že patrí medzi najkreatívnejšie značky na Slovensku.

Zlatý Bažant zvíťazil v kategórii Najkreatívnejšia TREND kampaň roka 2013, ktorej výsledky vyhlásili 11. júna 2013. Len tri týždne predtým rovnaká kampaň získala aj dva strieborné klince v súťaži Zlatý klinec 2013 v kategóriách TV a Kinoreklama.

Agentúra Istropolitana Ogilvy opäť vtipne oživila kampaň Svetové slovenské pivo, ktorá v rôznych obmenách zabáva ľudí od roku 2009. V polovici minulého roka dostala priestor humorná konfrontácia modernej doby s minulosťou na čele so sebavedomým tvrdením, že Slovensko je už dávno svetové. V televíznej reklame írečitý hlas hovorí, ako žili Slováci v minulosti: v drevených chalúpkach, chovali ovce a chlapi nosili vrkôčiky a pili Zlatý Bažant. Samotný obraz v reklame však v tom istom čase ukazuje dnešnú dobu, keď ľudia jedia sushi, venčia psov a nosia dredy a pijú ...
„Nie je jednoduché stále vylepšovať výnimočné a úspešné kampane, ale som rada, že sa nám to spolu s agentúrou Istropolitana Ogilvy podarilo. Myslím si, že nielen pivo Zlatý Bažant, ale aj jeho kampane vojdú do dejín,“ povedala s úsmevom Zuzana Putalová, brand manager značky Zlatý Bažant.

O súťažiach

Cena TREND Kampaň roka 2013, bola udelená kampani Svetové slovenské pivo pre značku Zlatý Bažant spoločnosti Heineken Slovensko od agentúry Istropolitana Ogilvy na TREND konferencii Marketingový manažment 2013. O víťazovi rozhodla odborná porota v zložení: Radoslav Augustín (Petit Press), Tomáš Czwitkovics (TREND Holding), Zora Husarčíková (Brand Advertising), Pavol Kubán (SCR Interactive), Michal Meško (Martinus), Veronika Pizano (Piano Media) a 175 zástupcov verejnosti.

Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, organizovaná je od roku 1994. Vyhlasovateľom je Ad Awards Association, odbornými garantmi Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director's Club Slovensko a Stratégie.
Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále