Najkreatívnejšia značka na Slovensku
http://www.kamnapivo.sk/webtron/najkreativnejsia-znacka-na-slovensku.html
24. jún 2013, 13:45
Tlačová správa Heineken SlovenskoZlatý Bažant si pripísal na svoje konto ďalšie kreatívne úspechy. Kampaň Slovensko dávno svetové od reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy získala v krátkom čase jedno zlaté a dve strieborné ocenenia. Zlatý Bažant tak stále potvrdzuje, že patrí medzi najkreatívnejšie značky na Slovensku.
Zlatý Bažant zvíťazil v kategórii Najkreatívnejšia TREND kampaň roka 2013, ktorej výsledky vyhlásili 11. júna 2013. Len tri týždne predtým rovnaká kampaň získala aj dva strieborné klince v súťaži Zlatý klinec 2013 v kategóriách TV a Kinoreklama.
Agentúra Istropolitana Ogilvy opäť vtipne oživila kampaň Svetové slovenské pivo, ktorá v rôznych obmenách zabáva ľudí od roku 2009. V polovici minulého roka dostala priestor humorná konfrontácia modernej doby s minulosťou na čele so sebavedomým tvrdením, že Slovensko je už dávno svetové. V televíznej reklame írečitý hlas hovorí, ako žili Slováci v minulosti: v drevených chalúpkach, chovali ovce a chlapi nosili vrkôčiky a pili Zlatý Bažant. Samotný obraz v reklame však v tom istom čase ukazuje dnešnú dobu, keď ľudia jedia sushi, venčia psov a nosia dredy a pijú ...
„Nie je jednoduché stále vylepšovať výnimočné a úspešné kampane, ale som rada, že sa nám to spolu s agentúrou Istropolitana Ogilvy podarilo. Myslím si, že nielen pivo Zlatý Bažant, ale aj jeho kampane vojdú do dejín,“ povedala s úsmevom Zuzana Putalová, brand manager značky Zlatý Bažant.
O súťažiach
Cena TREND Kampaň roka 2013, bola udelená kampani Svetové slovenské pivo pre značku Zlatý Bažant spoločnosti Heineken Slovensko od agentúry Istropolitana Ogilvy na TREND konferencii Marketingový manažment 2013. O víťazovi rozhodla odborná porota v zložení: Radoslav Augustín (Petit Press), Tomáš Czwitkovics (TREND Holding), Zora Husarčíková (Brand Advertising), Pavol Kubán (SCR Interactive), Michal Meško (Martinus), Veronika Pizano (Piano Media) a 175 zástupcov verejnosti.
Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, organizovaná je od roku 1994. Vyhlasovateľom je Ad Awards Association, odbornými garantmi Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director's Club Slovensko a Stratégie.
Zlatý Bažant zvíťazil v kategórii Najkreatívnejšia TREND kampaň roka 2013, ktorej výsledky vyhlásili 11. júna 2013. Len tri týždne predtým rovnaká kampaň získala aj dva strieborné klince v súťaži Zlatý klinec 2013 v kategóriách TV a Kinoreklama.
Agentúra Istropolitana Ogilvy opäť vtipne oživila kampaň Svetové slovenské pivo, ktorá v rôznych obmenách zabáva ľudí od roku 2009. V polovici minulého roka dostala priestor humorná konfrontácia modernej doby s minulosťou na čele so sebavedomým tvrdením, že Slovensko je už dávno svetové. V televíznej reklame írečitý hlas hovorí, ako žili Slováci v minulosti: v drevených chalúpkach, chovali ovce a chlapi nosili vrkôčiky a pili Zlatý Bažant. Samotný obraz v reklame však v tom istom čase ukazuje dnešnú dobu, keď ľudia jedia sushi, venčia psov a nosia dredy a pijú ...
„Nie je jednoduché stále vylepšovať výnimočné a úspešné kampane, ale som rada, že sa nám to spolu s agentúrou Istropolitana Ogilvy podarilo. Myslím si, že nielen pivo Zlatý Bažant, ale aj jeho kampane vojdú do dejín,“ povedala s úsmevom Zuzana Putalová, brand manager značky Zlatý Bažant.
O súťažiach
Cena TREND Kampaň roka 2013, bola udelená kampani Svetové slovenské pivo pre značku Zlatý Bažant spoločnosti Heineken Slovensko od agentúry Istropolitana Ogilvy na TREND konferencii Marketingový manažment 2013. O víťazovi rozhodla odborná porota v zložení: Radoslav Augustín (Petit Press), Tomáš Czwitkovics (TREND Holding), Zora Husarčíková (Brand Advertising), Pavol Kubán (SCR Interactive), Michal Meško (Martinus), Veronika Pizano (Piano Media) a 175 zástupcov verejnosti.
Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, organizovaná je od roku 1994. Vyhlasovateľom je Ad Awards Association, odbornými garantmi Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director's Club Slovensko a Stratégie.
24.6.2013 13:45 | Tlačová správa Heineken Slovensko
[Zdroj: Tlačová správa Heineken Slovensko]