Štvrtok 25.4.2024   oslavuje Marek zajtra pozýva na pivo Jaroslava

6984 podnikov 

O úspechu rozhodli spotrebitelia

http://www.kamnapivo.sk/webtron/o-uspechu-rozhodli-spotrebitelia.html

13. jún 2007, 13:25
Michal Wagner
O úspechu rozhodli spotrebiteliaOd uvedenia na trh začiatkom marca tohto roku si nový produkt spoločnosti Heineken Slovensko, Kelt výčapná desiatka, získal mimoriadnu obľubu u spotrebiteľov. Za tri mesiace jeho predaj dosiahol úroveň 50 000 hektolitrov. Týmto možno považovať uvedenie Kelt desiatky na trh za najúspešnejšie v histórii.

“Veľmi dobre známa slovenská značka, vysoko kvalitný produkt, výhodná cena ako i výrazná marketingová podpora pomohla novému produktu presadiť sa na vysoko konkurenčnom pivnom trhu na Slovensku. Sme radi, že sme týmto novým produktom „ulahodili“ milovníkom kvalitného zlatistého moku,“ povedal František Suchan, brand manager spoločnosti Heineken Slovensko.

Kelt Výčapná desiatka je originálne pivo, varené tradičným spôsobom z kvalitných a vyberaných surovín. Vyznačuje sa jemnou chuťou a zlatistou farbou. Nižšia stupňovitosť ho predurčuje na každodenné pitie. Je rovnako vhodné po jedle, pričom napomáha pri trávení, ako aj pri vychutnávaní si pohody po náročnom dni.

Spoločnosť Heineken Slovensko od začiatku roku 2007 priniesla na slovenský pivný trh niekoľko inovácií, ktoré oživili a rozhýbali trh s pivom na Slovensku. V tejto aktivite bude spoločnosť pokračovať, a preto ďalšie inovácie môžu priaznivci kvalitného piva očakávať už čoskoro
Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále