Sobota 20.4.2024   oslavuje Marcel zajtra pozýva na pivo Ervín

6984 podnikov 

Topvar predstavuje - to podstatné vo vnútri

http://www.kamnapivo.sk/webtron/topvar-predstavuje-to-podstatne-vo-vnutri.html

3. apríl 2007, 15:55
Michal Wagner
Topvar predstavuje - to podstatné vo vnútri

Od 2. apríla 2007 sa môžu spotrebitelia na celom Slovensku stretnúť s novou tvárou piva TOPVAR. Nové logo, etiketa, fľaša, plechovka či prepravka sú súčasťou procesu znovu - uvedenia značky na slovenskom trhu. Plánovaná je reklamná kampaň, ktorej súčasťou sú billboardy, printové reklamy, TV spoty a BTL aktivity. Pivovary Topvar, a.s. veria, že značka Topvar má potenciál stať sa najobľúbenejšou značkou na slovenskom trhu.

Pivo Topvar prichádza na trh s novým vzhľadom. Od apríla sa môžu spotrebitelia v obchodoch stretnúť s novým logom piva, s novými fľašami, prepravkami i plechovkami. Tento deň je zároveň štartom reklamnej kampane, ktorá sa zameriava na znovu uvedenie piva Topvar - obľúbeného v jeho domácom regióne, ako aj na celom slovenskom trhu. Ide o prvú veľkú marketingovú ofenzívu od vytvorenia spoločnosti Pivovary Topvar, a.s. 1. januára 2007.

Ústredným mottom uvádzacej kampane je – „To podstatné je vo vnútri“. Podstata kampane je v jej jednoduchosti. Nehovorí o tom, čo je pre nás dobré, ale skôr nás pozýva objaviť samotný Topvar. Prvá časť kampane prezentuje pivo Topvar v jeho novom šate. Ďalšia časť prvej „reklamnej vlny“ príde s majstrovstvami sveta v hokeji koncom apríla v Moskve, keďže Topvar je oficiálnym partnerom slovenskej hokejovej reprezentácie.

Pivo Topvar bude na trhu v nových fľašiach, ktoré už používa spoločnosť pre značku Šariš. Výhodou týchto fliaš je, že sú zhruba o 20% ľahšie ako NRW fľaše, pritom sú ale pevnejšie a odolnejšie voči rozbitiu. Zmena šatu značky Topvar podporuje filozofiu, že obal musí odrážať a podporovať kvalitu produktu, ako aj charakteristiky a hodnoty, ktoré ponúka spotrebiteľovi. Nové logo Topvar, ktoré na jednej strane odráža tradičné pivné prvky a na strane druhej zmodernizovaný, viac dynamický dizajn, predstavuje správnu rovnováhu tradičnosti a modernosti. TOPVAR zostáva originál slovenským pivom, ktoré sa pripravuje podľa pôvodnej receptúry v troch variantoch (Topvar 12% Premium, Topvar 10% Tradičné a Topvar Tmavý).

„Spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. je síce formálne mladá, ale naše značky majú na Slovensku dlhú tradíciu“ hovorí Olimpia Osinska, riaditeľka marketingu spoločnosti Pivovary Topvar, a.s. „Táto tradícia a vysoko kvalitné produkty sú základom budovania značiek. Veríme, že so skúsenosťami a znalosťami SABMiller sme schopní portfólio našich pivných značiek úspešne rozvíjať. Topvar nie je prvá značka využívajúca medzinárodné skúsenosti SABMiller, ale je to pre nás na Slovensku značka veľmi dôležitá. V rámci etapy znovu-uvedenia dávame novú tvár skvelému produktu. V ďalšej fáze budeme budovať imidž značky atraktívny pre našich spotrebiteľov.“

 

Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále