Nedeľa 28.4.2024   oslavuje Jarmila zajtra pozýva na pivo Lea

6984 podnikov 

Kríza a Heineken

http://www.kamnapivo.sk/webtron/kriza-a-heineken.html

16. september 2009, 12:00
Marcela Glevická
Kríza a Heineken

Denník SME oslovil pri príležitosti prvého výročia pádu Lehmann Brothers manažérov veľkých spoločností a predstaviteľov verejného a tretieho sektora.


1. Čo vám hospodárska kríza vzala a čo vám naopak dala?

2. Ktoré vládne protikrízové opatrenie bolo podľa vás najlepšie a ktoré najhoršie?

Odpovedá Door Plantenga, generálna riaditeľka Heineken

1. Hospodárska kríza so sebou priniesla nižšiu kúpyschopnosť a väčšiu opatrnosť spotrebiteľov pri rozhodovaní. Ľudia sa menej zabávajú s priateľmi v obľúbených podnikoch, menej navštevujú reštaurácie. Táto zmena v správaní našich zákazníkov samozrejme ovplyvňuje objem vyrobeného a predaného piva.

Naopak ešte dôkladnejšie a nekompromisnejšie nás všetkých prinútila pozrieť sa do svojich rezerv na strane nákladov. Riadenie celkových nákladov a peňažných tokov nadobudlo ešte väčšiu váhu. Pozitívnym psychologickým faktorom krízy je väčšia lojalita a zomknutosť našich zamestnancov. Cítim tiež oveľa silnejší tímový duch pri našej spoločnej práci.

2. Nemám pocit, že niektoré z opatrení by bolo najlepšie alebo najhoršie. Čo vnímam pozitívne je, že vláda pokračuje v projektoch zameraných na rozvoj infraštruktúry a že aj napriek napätej situácii v štátnom rozpočte nesiahla na výšku daní. Privítala by som, keby niektoré jej snahy zamerané na podporu domácej spotreby či národnej hrdosti pri nakupovaní, boli ešte výraznejšie.

Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále