Prvá pivná ulička na Slovensku
Do vybudovania prvej Pivnej uličky na Slovensku vyústila koncom novembra vzájomná spolupráca spoločností Heineken Slovensko a Ahold Retail Slovakia. So zásadne novou formou usporiadania doterajšej pivnej sekcie sa od 1.decembra majú možnosť stretnúť návštevníci medzinárodného reťazca Hypernova v Avion Shopping Park Bratislava. Motiváciou oboch subjektov pre realizáciu jedinečného projektu je zvýšenie kultúry a atraktívnosti predaja piva. Dizajn priestoru s ponukou rôznych značiek pív sa zásadne mení. Prehľadnejšie umiestnenie všetkých druhov balení piva doplnené o tradičné pivovarnícke prvky, ponúknu zákazníkovi príležitosť lepšieho výberu a zároveň nového zážitku pri nakupovaní.
"Týmto projektom chceme zmeniť doterajší charakter pivnej sekcie z miesta, kde sa predáva komodita, na štýlový priestor, kde pivo vynikne ako hodnotný a značkový produkt," hovorí k uvedeniu Pivnej uličky Trade Marketing Manažérka spoločnosti Heineken Slovensko Eva Velclová. Heineken Slovensko je lídrom na slovenskom trhu s pivom a podľa jej mienky je prirodzené, že participuje na jedinečnom projekte tohto druhu. "Som presvedčený, že spojenie dvoch silných partnerov, Ahold a Heineken Slovensko, vytvára optimálny priestor pre zvýšenie kultúry predaja piva na Slovensku," hovorí riaditeľ medzinárodného reťazca Hypernova v Bratislave Ján Škrdla. Podľa neho sa spoločnými silami podarilo v ním riadenej prevádzke vytvoriť originálny priestor, ktorý na Slovensku nemá paralelu a osloví milovníkov piva svojou originalitou.
Koncept Pivnej uličky je postavený na úsilí premeniť "nakupovanie na zážitok". Jej tvorcovia pri hľadaní optimálneho riešenia zladili praktickejšie a prehľadnejšie umiestnenie piva s originálnou dobovou vizualizáciou. Namiesto štandardnej pivnej sekcie ohraničenej kovovými policami, sa zákazník ocitne na "ulici" olemovanej štýlovými "budovami" postavenými z imitácie pálených tehličiek. Nechýbajú striešky s vikiermi a historické pouličné lampy. Otvory v pomyselných stenách slúžia ako vkusné členené police s pestrou ponukou pivných značiek. Projekt vznikol vzájomnou spoluprácou vedúcej pivovarníckej skupiny na domácom trhu Heineken Slovensko a medzinárodného reťazca Ahold Retail Slovakia. Obe strany sa dohodli, že výšku finančnej investície spojenej s výrobou a inštaláciou Pivnej uličky zverejňovať nebudú.