Piatok 29.3.2024   oslavuje Miroslav zajtra pozýva na pivo Vieroslava

6984 podnikov 

Výsledky súťaže NajČašník 2010

http://www.kamnapivo.sk/webtron/vysledky-sutaze-najcasnik-2010.html

28. september 2010, 16:00
Michal Wagner
Výsledky súťaže NajČašník 2010

Obedovat.sk v spolupráci s partnermi a to najmä s Heineken Slovensko, Coca-Cola, CK Alfa Travel, McCain aktívne prispievajú k zlepšeniu úrovne gastronomických služieb na Slovensku, napríklad aj súťažou Naj Čašník 2010. 


My Slováci sa radi pasujeme za pohostinný národ, či to tak je aj v profesionálnych službách sme sa snažili zistiť v II. ročníku najväčšej gastro súťaži na Slovensku – Naj Čašník 2010.  

 

Kritériom profesionálnej pohostinnosti čašníkov je určite ich obľúbenosť, a tak mali návštevníci reštaurácii, barov, pubov či iných gastro-zariadení možnosť hlasovať za svojich obľúbencov v oblasti gastronómie. Projekt Naj Čašník 2010 – súťaž o najobľúbenejšieho čašníka, čašníčku na Slovensku, si kládol za cieľ zlepšenie úrovne gastronomických služieb v SR. Súťaž sa začala 15. júna 2010 a možnosť hlasovania bola ukončená 14. septembra 2010. 

 

Cieľom projektu Naj Čašník 2010 bolo zlepšiť kvalitu služieb hlavne v obsluhe v reštauráciách a to prostredníctvom hlasovania na najnavštevovanejšej web stránke venujúcej sa gastronómii Obedovat.sk s využitím sociálnej siete Facebook.com, hodnotiť úroveň poskytovaných služieb v obsluhe gastronomických zariadení. Následky hodnotenia sa prejavovali v pozitívnom tlaku verejnosti na obsluhu a vnútornú motiváciu obsluhy. Veď tí najlepší v každom kraji získali hodnotné a zaujímavé ceny od vyhlasovateľov súťaže a od partnerov projektu. 

 

Niečo o súťaži, čísla, fakty: 

Do súťaže sa zapojilo celé Slovensko. Návštevníci si mali možnosť cez sociálnu sieť facebook vybrať z 1734 reštaurácií, čo je o 600 reštaurácii viac ako v minulom ročníku súťaže a vybrať tú svoju alebo toho svojho Naj čašníka z 3 250 odvážnych, ktorí reprezentovali svoje služby vlastnou tvárou na stránke NajCasnik.sk. Víťazkou II. ročníku súťaže sa stala Marcela Nováková z podniku Biliard Club v Seredi, ktorá získala 1238 hlasov od spokojných zákazníkov.

 

Čašníci dostali Svoj palec hore 50 370 krát od svojich priaznivcov na Facebooku a tak sa každý jednotlivý hlas stal tou najodbornejšou porotou, ktorá rozhodla o úspechu alebo neúspechu reštaurácie a ich obsluhujúceho personálu.


Kompletné výsledky Čašníkov v súťaži NajČašník 2010

Kompletné výsledky Reštaurácií v súťaži NajČašník 2010
Kompletné štatistiky súťaže NajČašník 2010

Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále